// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ انتشار بازی West of Loathing برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو Asymmetric با انتشار تریلری جدید از بازی West of Loathing، تاریخ انتشار آن را برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد.

استودیو اسیمتریک (Asymmetric) در جریان نمایشگاه Nindies Presentation اعلام کرد که بازی West of Loathing که سال گذشته برای پی سی منتشر شده بود، به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی تاریخ دقیق عرضه این محصول را ۳۱ مه (۱۰ خرداد) اعلام کردند.

برای کسانی که با این بازی آشنا نیستند باید گفت که West of Loathing یک اثر نوبتی و نقش‌ آفرینی است که در واقع ادامه بازی Kingdom of Loathing (ساخته شده در سال ۲۰۰۳ برای پی سی) به شمار می‌رود.

بازیکنان در ابتدا کاراکتر خود را از بین سه کلاس Snake Oiler، Beanslinger و Cow Puncher انتخاب می‌کنند و سفر خود را در دنیای این بازی آغاز می‌کنند و در حین سفر خود با محیط‌ها و کاراکتر‌های جدیدی روبرو می‌شوند. به نقل از سازندگان، نسخه پی سی بازی West of Loathing بیش از ۱۵۰ هزار نسخه به فروش رفته است و راه‌یابی این محصول روی Nintendo Switch می‌تواند این آمار را چند برابر کند؛ کاربران این کنسول مدتی است که خواهان این بازی هستند.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید در حالی که آن را تماشا می‌کنید خود را با دنیای طنزآمیز آن نیز آشنا کنید. بازی مذکور هم اکنون برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. برای اطلاع بیشتر از طریق این لینک می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. همچنین در متاکریتیک این بازی توانست معادل نمره ۸۶ را از آن خود کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی منحصر‌به‌فرد با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده