نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

سازندگان بازی The Division روی یک بازی بتل رویال کار می‌کنند

کمپانی Massive Entertainment، خالق بازی مشهور The Division، اثری جدید در سبک Battle Royale خواهد ساخت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی سوئدی مسیو اینترتینمنت که با ساخت بازی The Division میان کاربران شهرت قابل توجهی به‌دست آورده، در حال ساخت یک بازی جدید در سبک بتل رویال است. این خبر در سایت Gamereactor منتشر شده است.

در این خبر آمده که شرکت یوبیسافت در ماه ژانویه (دی-بهمن ۹۶)، از استودیو Massive درخواست کرده است که «نگاهی به این سبک» داشته باشد. استودیو سوئدی پس از بررسی این زیر-ژانر که این روزها خیلی هم محبوب شده است، ایده‌ای جذاب و مفرح را برای یوبی سافت مطرح کرد؛ ایده‌ای که ساخت یک بازی از رویش به زمان خیلی زیادی احتیاج نداشت.

نکته جالب در مورد بازی این است که ظاهرا قرار نیست یک اسپین آف یا یک محتوای دانلودی برای بازی The Division باشد و اثری کاملا جدید خواهد بود. یکی از ایده‌هایی که به شکل گرفتن این بازی جدید کمک کرد، حالت Survival بود که به عنوان یک بسته الحاقی برای بازی The Division عرضه شده است؛ سازندگان در ایده بازی جدیدشان، این حالت را بدون در نظر گرفتن المان Last Man Standing متصور شده‌اند.

در واقع با توجه به نظرسنجی‌ای که استودیو Massive سال گذشته میان کاربران بازی The Division برگزار کرد و از آن‌ها پرسید که آیا علاقه دارند به بخش Survival حالت Battle Royale اضافه شود یا نه، می‌توان نتیجه گرفت که این کمپانی مدت‌ها است توجه‌اش به این سبک محبوب جلب شده است.

این بازی جدید ممکن است اثری باشد که برای متولد شدنش از بازی The Division الهام گرفته شده است یا اینکه یکی از حالت‌هایی باشد که قرار است به بازی The Division 2 اضافه شود و در حال حاضر سازندگان دارند روی آن کار می‌کنند. باید صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

نظراتتان در مورد این بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده