نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

بازگشت و حضور بازیگران جدیدی در فصل دوم سریال Big Little Lies تایید شد

علاوه بر تایید بازگشت برخی از بازیگران فصل اول، شبکه HBO حضور بازیگران جدیدی در فصل دوم سریال Big Little Lies را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از بازگشت چهار بازیگر فصل اول و حضور دو بازیگر جدید در فصل دوم سریال دروغ‌ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) خبر داده است. در فصل دوم این سریال قرار است شاهد بازگشت چهار بازیگر فصل اول که شامل کاترین نیوتون در نقش ابیگیل کارلسون، رابین ویگرت در نقش دکتر آماندا رایسمن، سارا سوکولویچ در نقش توری باچمن و مرین دانجی در نقش کاراگاه آدرین کوئینلن می‌شوند، باشیم. نیوتون و سوکولویچ قرار است نقش مهم‌تری را در اتفاقات فصل دوم سریال Big Little Lies داشته باشند و مانند فصل اول، ویگرت و دانجی در چند قسمت فصل دوم به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر این، شبکه HBO از اضافه شدن کریستال فاکس برای بازی در نقش الیزابت هاوارد و مو مک‌ری برای بازی در نقش مایکل پرکینس، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال خبر داده‌ است.

فاکس نقش مهمی را در فصل دوم سریال Big Little Lies بر عهده خواهد داشت و مک‌ری قرار است در چند قسمت فصل دوم این سریال حضور داشته باشد. علاوه بر نیوتون، ویگرت، سوکولویچ و دانجی، تاکنون بازگشت ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، شیلین وودلی، ادام اسکات، زوئی کراویتز، جیمز توپر، جفری نردلینگ، لورا درن و ایان آرمیتیج، در فصل دوم سریال Big Little Lies تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، مریل استریپ، بازیگر فیلم‌هایی چون The Iron Lady (بانوی آهنی) و فیلم The Post (پست)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Big Little Lies اضافه شده و قرار است نقش شخصیت مری لوئیز رایت، مادر شخصیت پری رایت با بازی الکساندر اسکارشگرد، را در فصل دوم این سریال بازی کند.

Big Little Lies

فصل اول سریال Big Little Lies براساس رمانی به‌همین نام اثر لیان موریارتی، تولید شد و در فوریه سال ۲۰۱۷ از شبکه HBO روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال قرار است با یک داستان جدید که توسط دیوید ای کلی، نویسنده و سازنده سریال، نوشته شده، تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه HBO منتشر شود. فصل اول سریال Big Little Lies در ۷ قسمت تولید و منتشر شده بود، اما هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال مشخص نیست.

آندریا آرنولد، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بریتانیایی، کارگردانی فصل دوم سریال Big Little Lies را بر عهده خواهد داشت. ژان-مارک ولی کارگردانی هر هفت فصل اول این سریال را بر عهده داشته است. سریال Big Little Lies جوایز متعددی را نیز از مراسمی چون امی و گلدن گلوب دریافت کرده است و ماه آذر امسال، شبکه HBO رسما این سریال تحسین شده و بسیار موفق را برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، هنوز زمان بازگشت سریال Big Little Lies برای فصل دوم مشخص نیست.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده