// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

کارگردان فصل دوم سریال Big Little Lies معرفی شد

آندریا آرنولد، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بریتانیایی، کارگردانی فصل دوم سریال Big Little Lies را بر عهده خواهد داشت.

پس از اینکه مسئولان شبکه HBO بحث ساخت فصل دوم سریال موفق Big Little Lies را مطرح کردند و پس از استقبال ریس ویترسپون، نیکول کیدمن و سایر بازیگران از این اتفاق، ژان مارک ولی که کارگردانی تمام ۷ قسمت فصل اول سریال را بر عهده داشت، ضمن اشتباه دانستن ادامه دادن این مجموعه، اعلام کرد که دیگر در جایگاه کارگردان برای فصل دوم بازنخواهد گشت و فقط می‌تواند به عنوان تهیه کننده به کارش ادامه دهد. در چنین شرایطی، تهیه کنندگان کار با توجه به حال و هوای سریال، به سراغ کارگردانان زن مطرح در دنیای سینما رفتند و نهایتا با آندریا آرنولد، فیلمساز سرشناس و پرافتخار بریتانیایی برای هدایت تمام قسمت‌های فصل جدید به توافق رسیدند. آرنولد در کنار کارگردانی فصل دوم، به همراه ریس ویترسپون و نیکول کیدمن، یکی از تهیه کنندگان اجرایی کار خواهد بود. کار نگارش فیلمنامه را نیز همچون فصل گذشته، دیوید ادوارد کلی بر اساس داستانی از لیان موریارتی برعهده خواهد داشت.

Big Little Lies

ریس ویترسپون با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از انتخاب آرنولد برای کارگردانی فصل جدید مجموعه اعلام کرد:

فصل دوم سریال این فرصت را به ما می‌دهد تا نگاهی عمیق‌تر از قبل به زندگی این خانواده‌های جذاب و پیچیده‌ی اهل مونتری داشته باشیم و داستان‌های بیشتری را درباره ی شخصیت‌هایی که مخاطبانمان آنها را پذیرفته و حمایتشان می‌کنند روایت کنیم. از اینکه با کارگردان با استعداد و تحسین شده‌ای همچون آندریا آرنولد همکاری می‌کنم بسیار هیجان زده هستم. سبک منحصر به فرد او در تصویرسازی وقایع، تیم تولید ما را قدرتمندتر از گذشته خواهد کرد.  

نیکول کیدمن نیز از ادامه یافتن این مجموعه به کارگردانی آرنولد احساس رضایت دارد:

در پی استقبال غافلگیرکننده‌ی مخاطبانمان در سراسر دنیا، لیان موریارتی داستان جدیدی را با محوریت این شخصیت‌ها نوشته که آن را دیوید ادوارد کلی تقدیم شما خواهد کرد و اینک این داستان در دستان کارگردان ایده‌پردازی همچون آندره آرنولد است. از اینکه فرصت همراهی با شخصیت‌های زن شگفت انگیز داستان یک بار دیگر پیش آمده بسیار سپاسگذارم و اینکه می‌توانم در لذت بردن از این مجموعه با دوستانم سهیم شوم.

آندریا آرنولد ۵۶ ساله، در دهه‌ی هشتاد میلادی بود که با نقش آفرینی در مجموعه‌های مختلف تلویزیونی، نام خود را برای نخستین بار مطرح کرد اما ورود وی به دنیای سینما و آغاز مسیر کارگردانی‌اش، با ساخت فیلم کوتاه  Milk در سال ۱۹۹۸ رقم خورد. او در ادامه دو فیلم کوتاه Dog و Wasp را کارگردانی کرد که در این میان فیلم Wasp، جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم کوتاه را برای وی به ارمغان آورد. رد رود (Red Road) نخستین فیلم بلند آرنولد بود که ضمن جلب نظر مثبت منتقدان، جایزه‌ی هیات داوران جشنواره‌ی کن و جایزه‌ی بفتا در بخش بهترین فیلمساز نوظهور را از آن وی کرد. او با فیلم بعدیش، تنگ ماهی (Fish Tank) در کنار اینکه جایگاه خود را به عنوان فیلمسازی صاحب سبک ثبتیت کرد، برنده‌ی جایزه‌ی بفتا در بخش بهترین فیلم بریتانیایی شده و برای دومین مرتبه، جایزه‌ی هیات داوران جشنواره‌ی کن را تصاحب کرد. آرنولد پس از ساخت فیلم بلندی‌های بادگیر (Wuthering Heights) بر اساس رمان مشهور امیلی برونته، فیلم تحسین شده‌ی عزیز آمریکایی (American Honey) را بر پرده ی سنماها آورد که این اثر نیز پس از نمایش در جشنواره‌ی کن، برنده‌ی جایزه‌ی هیات داوران شد.

andrea arnold

سریال Big Little Lies زندگی سه زن به نام‌های مدلین، سلست و جین را در شهر ساحلی مونتری کالیفرنیا روایت می‌کند و در خلال آن به مسائلی همچون خشونت‌های خانوادگی، خیانت، همسران سابق، همسران دوم، رسوایی و دروغ‌های خطرناکی که در جهت حفظ زندگی گفته می‌شود می‌پردازد. به گفته‌ی سازندگان این مجموعه٬ اکثر بازیگران فصل اول در فصل دوم نیز حضور خواهند یافت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده