نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت ۳.۴ بازی Fortnite منتشر شد

به لطف انتشار آپدیت ۳.۴ بازی فورتنایت، بازیکنان با استفاده از سلاح Guided Missile پرواز خواهند کرد! با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که برای بازی محبوب Fortnite، جدیدترین اثر استودیو نام‌آشنای اپیک گیمز، یک «آپدیت جدید و بزرگ» منتشر شده است که تغییرات بسیار زیاد و یک حالت زمان‌دار قدیمی را به بازی اضافه می‌کند. این بروزرسانی یک سلاح جدید به نام موشک هدایت شونده (Guided Missile) را که قبلا توسط استودیو سازنده بازی معرفی شده بود به بازی اضافه کرده است. این موشک، نقطه عطف و غیرمنتظره این بروزرسانی جدید است؛ موشک‌هایی که این سلاح پرتاب می‌کند به اندازه کافی آرام حرکت می‌کنند که شما می‌توانید سوارشان شوید و پرواز کنید!

بله درست است، شما می‌توانید سوار این موشک‌های کند و غول‌آسا شوید. در واقع Guided Missile، بعد از Pumpkin Launcher، دومین سلاحی است که می‌توانید از آن به عنوان یک وسیله برای سواری گرفتن استفاده کنید؛ ولی استفاده از Guided Missile مفرح‌تر است چون کسی که با این سلاح یک موشک شلیک کند، می‌تواند کنترل گلوله در هنگام پرواز را در دست بگیرد. استریمری به نام Myth در شبکه توییچ ویدئو استریم می‌کند و در مسابقات ورزش‌های الکترونیک هم شرکت می‌کند. او پس از گذاشتن یک ویدئو در تویتر درباره این قابلیت جدید بازی فورتنایت، چنین متنی را منتشر کرد:

بله این واقعا امکان دارد!

این واقعا خنده‌دار است و البته، مثالی دیگر از استراتژی‌های عجیب، گیچ کننده و آکروبات‌بازی که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در بازی پیاده کنند. البته همه این قابلیت‌ها و استراتژی‌ها برای این است که گیمرها، بتوانند در نبردها استراتژی خود را داشته باشند و بازی برای‌شان جذاب و مفرح باشد. هنوز کاملا مشخص نیست که پرواز کردن با موشک از نظر استراتژیک، چه تاثیری در بازی خواهد داشت، ولی تصور کردن فردی که هم تیمی‌اش را همراه با یک موشک به سمت‌ دشمن شلیک می‌کند بسیار جالب است.

همانطور که اشاره شد، آپدیت ۳.۴ بازی فورتنایت یک حالت زمان‌دار قدیمی، یعنی رویداد Sniper Shootout را دوباره به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین شاهد اضافه شدن دو سلاح Hunting Rifle و Crossbow و همچنین حذف شدن سلاح Magnum Revolver خواهیم بود. به علاوه، حالت اجرا شدن بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با انتشار این آپدیت حذف خواهد شد. شما می‌توانید تمامی اخبار مربوط به بازی فورتنایت را در صفحه اختصاصی بازی در سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده