// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

سلاح جدید بازی Fortnite با نام Guided Missile Launcher معرفی شد

استودیو Epic Games با انتشار تریلری جدید از بازی Fortnite، تازه‌ترین اسلحه آن را با نام Guided Missile Launcher معرفی کرد.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games) رفته رفته به پشتیبانی از بازی Fortnite ادامه می‌دهد و هر هفته محتویات جدیدی را به دست بازیکنان می‌رساند و این موضوع نیز به بیشتر شدن محبوبیت این بازی ختم می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان با انتشار ویدیویی از اضافه شدن سلاح جدیدی به نام Guided Missile Launcher به بازی خبر دادند.

همانطور که از نام اسلحه جدید پیدا است، به نظر Guided Missile Launcher از نوع هدایت‌شونده است و پس از شلیک به دنبال هدف مشخص‌شده می‌رود. تریلر منتشر شده که در انتهای مطلب گنجانده شده است، این سلاح را نشان می‌دهد که موشک آن پس از گذراندن راه‌های پر پیچ و خم به هدف اصلی می‌رسد و آن را منفجر می‌کند.

در حال حاضر تاریخ دقیق راه‌یابی اسلحه جدید Fortnite اعلام نشده است و هنوز مشخص نیست که این آیتم به چه اندازه کم‌یاب است، اما سازندگان اعلام کردند که این سلاح در آینده نه‌چندان دور در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در خبر‌های دیگر چندی پیش Epic Games اعلام کرد که بخش بزرگی از تیم حاضر در این استودیو روی بازی محبوب و سوم شخص Fortnite تمرکز دارد و آن‌ها قصد دارند رفته رفته این بازی را محبوب‌تر کنند و به رقابت خود با PUBG ادامه دهند.

بازی Fortnite از سال گذشته میلادی از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد (Early Access) در دسترس قرار گرفت و هم‌اکنون بازیکنان ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، ویندوز، مک و آیفون می‌توانند آن را دانلود و تجربه کنند. سازندگان در بیانیه‌های خود اظهار داشتند که نسخه نهایی فورتنایت اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

از موفقیت‌های بازی Fortnite می‌توان به رکورد بیشترین بیننده همزمان در یوتیوب، درآمد یک میلیون دلاری نسخه موبایل تنها در سه روز و کسب جایگاه اول در جدول بازی‌های اپ استور در ۱۳ کشور جهان اشاره کرد. نظرات خود را در مورد این بازی و سلاح جدیدش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده