نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

اپیک گیمز Guided Missile را موقتا از بازی Fortnite حذف کرد

استودیو اپیک گیمز در توییت جدیدی از حذف موقتی سلاح موشک هدایت‌شونده بازی Fortnite خبر داد.

موشک هدایت‌شونده (Guided Missile) پس از مدت‌ها انتظار سرانجام چند هفته پیش برای بازی Fortnite منتشر شد و این واقعیت که می‌توان آن را به طور دقیق کنترل کرد و خسارت زیادی را به بار می‌آورد، این آیتم را به سلاحی مورد نیاز در بازی بدل می‌سازد. متاسفانه اگر در حال حاضر قصد استفاده از این آیتم را داشته باشید، باید بگوییم که این کار امکان‌پذیر نخواهد بود؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اپیک گیمز موشک هدایت‌شونده را به طور موقت از بازی Fortnite حذف کرده است.

بر اساس اعلام حساب رسمی توییتر توسعه‌دهنده بازی، سلاح Guided Missile مشکلاتی در بخش انیمیشن دارد که موجب حذف آن از بازی شده است. در زمان نگارش این خبر مشخص نبود که موشک هدایت‌شونده چه زمانی به بازی باز می‌گردد، اما تا آن زمان بازیکنان می‌توانند با موشک‌انداز معمولی یا نارنجک‌انداز نیاز خود به انفجارهای دوربرد را برطرف سازند.

سلاح Guided Missile  مشکلی در بخش انیمیشن دارد که آن را به طور موقت تا زمان مرتفع ساختن این مشکل غیرفعال می‌کنیم. پس از رفع این مشکل شما را در جریان خواهیم گذاشت.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی فورتنایت متوجه شدیم که امروز نسخه 3.5 بازی به طور رسمی منتشر شده است که آیتم جدیدی با نام Port-a-fort را به همراه آیتم‌های دیگر به بازی اضافه می‌کند. شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی Fortnite را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده