نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بازی Fortnite به زودی میزبان آیتم جدیدی می‌شود

بازی Fortnite قرار است تا در آپدیت‌های اخیرش آیتمی به‌خصوص را دریافت کند که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن، به سرعت سازه دفاعی خاصی را فراخوانی کنند.

بروزرسانی: آیتم نام‌برده به بازی اضافه شده است.

بازی Fortnite که این روزها به رقیب سرسختی برای بازی موفق و محبوب PUBG تبدیل شده است، پشتیبانی بسیار خوبی را از طرف اپیک گیمز دریافت می‌کند و مدت زیادی است که اخبار اضافه شدن محتویات و سلاح‌های جدید به بازی را همه جا مشاهده می‌کنیم. اکنون سازنده‌ی این بازی یعنی Epic Games از محتویات جدیدی پرده‌برداری کرده است. آیتم جدید بازی که Port-a-Fort نام دارد، در منوی آپدیت‌های جدید با عبارت «به زودی خواهد آمد» نمایش داده شده است. طبق توضیحات، این آیتم جدید قرار است هنگام استفاده، یک محدوده‌ی دفاعی سریع را برای بازیکن ایجاد کند.

طبق توضیحات منو، این آیتم به زودی عرضه خواهد شد، اما نمی‌دانیم این اتفاق قرار است کی و چگونه رخ دهد. همانطور که می‌دانید ساخت و ساز یکی از اساسی‌ترین بخش‌های گیم‌پلی فورتنایت است که حتی مهم‌ترین وجه تمایز این بازی با آثاری چون PUBG نیز به حساب می‌آید. برخی از بازیکنان از این قابلیت استفاده‌ی بهینه می‌کنند و از آن برای غلبه بر حریفان بهره می‌گیرند، اما برخی نیز با رفتن به سمت ساخت و ساز خودشان را به کشتن می‌دهند! ظاهرا این آیتم می‌تواند این نوع از بازیکنان را یاری دهد.

از آنجا که بازی فورتنایت به تازگی بروزرسانی شده و چالش‌ها و آیتم‌های جدیدی را دریافت کرده، انتظار می‌رود که این آیتم و جزئیات آن نیز به زودی به بازی اضافه شوند.

اگر شما نیز از طرفداران بازی‌های سبک بتل رویال هستید، می‌توانید مقایسه‌ی میان دو بازی برتر این سبک یعنی Fortnite و PUBG را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده