// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

بازی  Mario & Luigi Bowsers Inside Story + Bowser Jr.’s Journey معرفی شد

کمپانی نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct بازی  Mario & Luigi Bowsers Inside Story + Bowser Jr.’s Journey را برای 3DS معرفی کرد.

در جریان برنامه اینترنتی Nintendo Direct، کمپانی نینتندو بازی  Mario & Luigi Bowsers Inside Story + Bowser Jr.’s Journey را برای نینتندو 3DS معرفی شد. بازی مذکور در واقع نسخه بازسازی شده از نسخه‌ای است که در سال ۲۰۰۹ برای همین کنسول منتشر شده بود و قرار است پس از ۱۰ سال در سال ۲۰۱۹ به دست کاربران 3DS برسد.

سال گذشته کمپانی نینتندو نسخه بازسازی شده Superstar Saga را برای 3DS منتشر کرد و پس از اتمام کار آن سازندگان به نسخه بهتر و بعدی Luigi and Mario روی می‌آروند. بازی مذکور از مکانیزم‌ گیم‌پلی سنتی ماریو و لوئیجی برخوردار است؛ طوری که کاربران با دکمه A به هدایت کردن ماریو می‌پردازند و در آن سو با دکمه B برادر وی یعنی لوئيجی را کنترل می‌کنند.

داستان بازی بیشتر در دنیای کاراکتر Bowser اتفاق می‌افتد از آنجا که کاراکتر پلید ما یعنی Fawful این دو برادر را به دنیای ترسناک خود به دام انداخته‌اند. در آن سو حتی کاربران می‌توانند هدایت بوزر را نیز در منطقه Mashroom Kingdom برعهده بگیرند. همانطور که از نام بازی پیداست سازندگان روایت دیگری را به این بازی اضافه کرده‌اند که قصد دارد کاربران را با رویدادی که برای Bowser Jr و مینوین‌های آن اتفاق می‌افتد، با خبر کند. این ویژگی کاربرانی که پیش‌تر بازی را تجربه کرده‌اند، تشویق می‌کند که بار دیگر آن را انجام دهند.

سازندگان در جریان استریم نینتندو دایرکت، تریلری نیز از بازی Mario & Luigi Bowsers Inside Story + Bowser Jr.’s Journey منتشر کردند که می‌توانید آن را در ادامه تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در سال ۲۰۱۹ برای نینتندو 3DS منتشر می‌شود و همانطور که می‌بینید سازندگان هنوز به پشتیبانی از این کنسول ادامه می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده