// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

ویدیو جدید بازی God of War با محوریت توضیحات کارگردان

کمپانی Sony Interactive Entertainment ویدیوی جدیدی از بازی God of War منتشر کرد که در آن شاهد صحبت‌های کارگردان بازی هستیم.

با نزدیک شدن به عرضه بازی God of War جدید، انتظار طرفداران نیز رفته رفته اوج می‌گیرد تا بتوانند هرچه زود‌تر به المان‌ها، داستان و گیم‌پلی این بازی دست پیدا کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی ویدیویی منتشر کرده‌ است که کاربران را با جزئيات دنیای نورس بیشتر آشنا می‌کند.

کمپانی سونی ویدیوی پشت صحنه جدیدی از بازی God of War منتشر کرده است که کارگردان این بازی یعنی کوری بارلوگ در آن حضور دارد و توضیحاتی را ارائه می‌دهد. ویدیوی منتشر شده در دسامبر گذشته در جریان نمایشگاه پلی‌استیشن اکسپرینس (PSX) ضبط شده است که شاهد صحبت‌های بارلوگ پیرامون مواردی هستیم که از آنها برای خلق داستان جدیدترین بازی God of War الهام گرفته است.

پس از معرفی در جریان نمایشگاه E3 2016، بازی جدید گاد آف وار برای عرضه در آوریل سال ۲۰۱۸ تایید شد و تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر شده است. چندی پیش در جریان مسابقه بسکتبال نیز شاهد نمایش یک ویدیو بسیار زیبا از این بازی بودیم که توانست هیجان را در کاربران بیشتر کند. در آن سو در زومجی می‌توانید با نسخه محدود این بازی آشنا شوید و در مطلبی دیگر به تصاویر هنری جدید که مبارزات را نشان می‌دهد، نگاهی بیندازید. برای اطلاع از اخبار و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی God of War در زومجی مراجعه کنید.

بازی God of War در ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ میلادی (۳۱ فروردین ۹۷) به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. در حالی که انتظار این بازی را می‌کشید در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا کنید و به آیتم‌های زیبای آن نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده