// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

تصاویر هنری جدید God of War با محوریت صحنه‌های مبارزه بازی

به‌تازگی یک مینی گیم جالب از بازی God of War توسط تیم سازنده و سونی منتشر شده که با اتمام آن، عکس‌های هنری زیبایی را مشاهده خواهید کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی و استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica)، ناشر و سازنده بازی God of War، مینی گیم جدیدی را برای این بازی منتشر کردند که کاربران پس از تمام کردن این مینی گیم می‌توانند تصاویر هنری God of War را مشاهده کنند که در آن‌ها، شاهد مبارزات کریتوس و آترئوس با دشمنان‌شان هستیم.

برای بازی کردن این مینی گیم که حالتی اولد اسکول و قدیمی دارد، می‌بایست از طریق حساب کاربری فیسبوک خود به اینجا وارد شوید تا بتوانید این مینی گیم را تجربه کنید. پس از اجرای بازی، کنترل آترئوس را در دست گرفته و به ماجراجویی می‌پردازید. در ادامه می‌توانید تصاویر بسیار زیبای منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید.

بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۷ (۲۰ آوریل) روی پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. زومجی در جدیدترین قسمت از سری مقالات بازی God of War خود به سراغ تغییرات مهم این بازی رفت. تغییراتی که حرف و حدیث‌های زیادی را به‌وجود آورده و بعضی از هواداران را خوشحال و تعدادی دیگر را ناراحت کرده است. با این حال باید منتظر ماند و دید جدیدترین نسخه از سری افسانه‌ای God of War تا چه اندازه می‌تواند مخاطبان خود را راضی نگه دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده