نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

حامد بهداد برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره گلدن گلوبال مالزی شد

حامد بهداد، برای بازی در فیلم «سد معبر» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره گلدن گلوبال مالزی شد.

فیلم «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی و نویسندگی سعید روستایی روایت‌گر تلاش یک مامور شهرداری به‌نام قاسم برای بهبود وضع زندگی‌اش و اختلاف او در این راه با همسرش است. سد معبر در سال ۱۳۹۵ ساخته شد و در ۶ دی‌ماه ۱۳۹۶ در سینما‌های ایران به نمایش در آمد. سد معبر که دومین فیلم محسن قرآیی محسوب می‌شود توانست در گیشه به آمار فروش حدودا یک میلیارد و دویست میلیونی برسد.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر سی و پنجم به نمایش درآمد که کاندید بهترین تدوین و بهترین فیلم‌نامه هم شد. چندی پیش هم فیلم «سد معبر» در جشنواره فیلم پوسان به عنوان بهترین فیلم بخش جریان‌های نو انتخاب شد. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ حامد بهداد به‌دلیل بازی در سد معبر موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین‌المللی گلدن گلوبال مالزی شده است.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به باران کوثری، نادر فلاح، محسن کیایی و گیتی قاسمی اشاره کرد. سایر عوامل فیلم عبارت‌اند از: تهیه کننده: بهمن کامیار، موسیقی: رضا مرتضوی، فیلم‌برداری: مرتضی هدایی، تدوین: سپیده عبدالوهاب. همچنین وظیفه توزیع این فیلم ۸۲ دقیقه‌ای بر عهده‌ی هدایت فیلم است


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده