نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Super Mario Galaxy برای Nvidia Shield منتشر شد

در پی همکاری دو شرکت نینتندو و انویدیا، بازی Super Mario Galaxy برای کنسول انویدیا شیلد منتشر شد.

شرکت نینتندو پس از اعلام همکاری باکمپانی Nvidia، حالا اولین اثرش برای کنسول Nvidia Shield را منتشر کرده است. بازی بسیار جذاب Super Mario Galaxy که پیش از این برای کنسول Wii منتشر شده بود، برای کنسول انویدیا شیلد منتشر شده و با توجه به دیگر بازی‌هایی که نینتندو برنامه دارد برای شیلد منتشر کند، Super Mario Galaxy فقط در چین در دسترس کاربران این کنسول قرار گرفته است.

وبسایت رسمی کمپانی انویدیا (به همراه یکی از کاربران سایت ResetEra به نام Jonneh) اطلاعاتی جدید از این بازی منتشر کردند. یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که در مورد پورت شدن Super Mario Galaxy روی انویدیا شیلد ذهن هواداران را مشغول کرده، این است که سیستم کنترل این بازی در کنسول شیلد چطور خواهد بود زیرا اکثر حرکات مهم در بازی اصلی از جمله ضربه چرخشی یا اکتیو کردن Star Launchers، با تکان دادن کنترلر Wii انجام می‌شدند. طبق اطلاعاتی که در وبسایت انویدیا درج شده بود، متوجه شدیم که «حرکت چرخش» در نسخه انویدیا شیلد، با فشردن دکمه X انجام می‌شود. با توجه به تریلر جدید این بازی، جا به جا کردن نشانگر ستاره‌ای به کمک یکی از آنالوگ استیک‌های انویدیا شیلد انجام خواهد گرفت.

سال گذشته شرکت نینتندو در کشور چین اعلام کرد که به کمک کمپانی انویدیا، بازی‌های گلچین شده کنسول‌های Wii و Gamecube را برای کنسول انویدیا شیلد پورت خواهد کرد؛ یعنی در کنار Super Mario Galaxy، بازی‌هایی همچون The Legend of Zelda: Twilight Princess، قسمت بعدی Super Mario Bros، نسخه Wii و و نسخه ریبوت بازی Punch-Out به صورت HD برای انویدیا شیلد منتشر خواهند شد؛همچنین تا به اینجا تایید شده که دو نسخه Super Mario Bros و Super Mario Galaxy با وضوح 1080p روی این کنسول اجرا خواهند شد.

اگر در چین زندگی می‌کنید، می‌توانید کنسول انویدیا شیلد را با قیمت ۱۱۴۹ یوآن (۲۲۷ دلار) تهیه کنید. درحالی که در این کشور، بازی‌های کنسول Wii که برای این کنسول منتشر می‌شوند، با قیمت ۶۸ یوآن (۱۰ دلار) برای خریداران در دسترس هستند. با این حال، این همکاری احتمالا به طور انحصاری در کشور چین اجرا خواهد شد؛ پس نباید انتظار داشته باشید که به این زودی‌ها، بازی‌های نینتندو در کشور‌های اروپایی برای کنسول انویدیا شیلد منتشر شوند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده