نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازسازی سه نسخه اول Tomb Raider برای کامپیوتر احتمالا لغو شده است

استودیو Realtech VR با انتشار توییت جدیدی از کنسل شدن پروژه بازسازی سه نسخه اول Tomb Raider برای کامپیوتر خبر داد که بلافاصله این توییت حذف شد.

در اواخر اسفندماه سال گذشته استودیو Realtech VR در توییتی اعلام کرد که سه نسخه اول Tomb Raider را بازسازی و برای کامپیوتر از طریق استیم منتشر خواهد کرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این یک برنامه کوتاه مدت بوده است و استودیو ریل‌تک وی‌آر آن را محقق نخواهد ساخت.

استودیو Realtech VR در توییت جدیدی که در حال حاضر حذف شده است، اعلام کرد که پروژه بازسازی سه نسخه ابتدایی Tomb Raider لغو شده است. پس از حذف توییت یادشده که احتمالا به نداشتن اختیار برای بیان موارد بیشتر در این زمینه مربوط می‌شود، استودیو ریل‌تک وی‌آر در توییت جدیدی توضیح داد که دیگر روی بازی‌هایی که منحصرا در اختیارش نیست کار نخواهد کرد.

پس از این روی پروژه‌های واقعیت افزوده برای iOS و پروژه‌های واقعیت مجازی برای PC تمرکز خواهیم کرد و دیگر روی بازی‌هایی که منحصرا در اختیارمان نیست، کار نخواهیم کرد.

جزئیات اندکی از این ماجرا در دست است، اما به طور قطع در پس پرده اتفاقاتی برای استودیو ریل‌تک وی‌آر رخ داده است. این استودیو در توییت‌های بعدی در پاسخ به طرفداران گفت که آنها کار روی ریمسترهای سه نسخه ابتدایی Tomb Raider را آغاز کرده بودند و در عین حال عنوان کرد که اجازه ندارند تا جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک بگذارند. این قطعا اتفاق عجیب و غریبی است، اما بازیکنان همچنان می‌توانند از طریق استیم به تجربه نسخه‌های اولیه بازی Tomb Raider بپردازند. همچنین در حال حاضر بازی‌های بازسازی شده نسخه اول و دوم Tomb Raider در گوشی‌های موبایل در دسترس است.

خوشبختانه کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی بازی Shadow of the Tomb Raider را معرفی کرد که در تاریخ بیست و سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) به طور همزمان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. بنابراین حتی اگر نتوانیم با نسخه‌های بازسازی‌شده سه نسخه اول، خاطراتمان از این مجموعه دوست‌داشتنی را زنده کنیم، بازی Shadow of the Tomb Raider تجربه شگفت‌انگیزی را برایمان در سال ۲۰۱۸ رقم خواهد زد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده