// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

سه نسخه ابتدایی Tomb Raider برای کامپیوتر ریمستر خواهند شد

استودیو Realtech VR در یک توییت اعلام کرد که سه نسخه ابتدایی بازی Tomb Raider ریمستر و برای کاربران استیم منتشر خواهد شد.

اگر از هواداران قدیمی و کهنه‌کار سری Tomb Raider هستید، حتما سه نسخه ابتدایی این مجموعه را تجربه کرده و با آن خاطره دارید. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Realtech VR در جدیدترین توییت خود اعلام کرد که سه نسخه ابتدایی Tomb Raider که شامل بازی Tomb Raider، بازی Tomb Raider II و بازی Tomb Raider III می‌‌شود، ریمستر و برای کامپیوتر از طریق استیم منتشر خواهد شد.

این اولین بار نیست که استودیو Realtech VR دست به چنین کاری می‌زند و در گذشته نیز نسخه اول و دوم بازی را ریمستر و برای گوشی‌های موبایل عرضه کرده بود. البته نسخه سوم نیز در آستانه ریمستر شدن برای موبایل است.

استودیو Realtech VR در توییت اعلام کرد:

ریمستر سه نسخه ابتدایی مجموعه Tomb Raider برای کامپیوتر از طریق استیم منتشر خواهد شد و برای اشخاصی که نسخه‌های قدیمی بازی را روی استیم خریداری کرده بودند، رایگان خواهد بود. همچنین نسخه ریمستر بازی‌ها از OpenVR پشتیبانی کرده و از موتور گرافیکی سه بعدی در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

از توییت بالا می‌توان به این مورد اشاره کرد که دارندگان سه نسخه ابتدایی Tomb Raider خیال‌شان راحت باشد زیرا نسخه ریمستر این سه بازی، به‌صورت رایگان در دسترس‌شان قرار داده می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده