// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید بازی Carrion کاراکتر هیولای آن را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی Carrion منتشر شد که در آن شاهد طی شدن مراحل اول این بازی ترسناک و پلتفرمر هستیم.

اکثر بازی‌های ترسناک بازیکنان را در جایگاه کاراکتری قرار می‌دهند که مدام در حال فرار از موجودات است تا بتواند به بقای خود ادامه دهد. در بازی Carrion این موضوع فرق می‌کند و این‌بار کاربران در جایگاه یک هیولای بیگانه قرار می‌گیرند که در زیرزمین‌ها و تونل‌های تاریک به دنبال هدف خود هستند.

بازی Carrion در سبک پلتفرمر و فیزیک محور در حال توسعه است که روند پیشروی آن در محیط‌های مختلف اتفاق می‌افتد. در جریان بازی شما می‌توانید اشیاهای مختلف را به سمت انسان‌ها هل دهید و آنها را نابود کنید و قدرت هیولایی خود را افزایش دهید. البته کاراکتر شما شکست‌ناپذیر نیست؛ طوری که مواردی  همچون مسلسل‌های خودکار و انسان‌ها با سلاح‌های متنوع جان شما را تهدید می‌کنند. شاید شما در جایگاه یک هیولا در بازی حضور پیدا کنید اما باز با این حال باید از کاراکتر خود محافظت کنید.

بازی شامل صفحه ارتقا قابلیت است که توانایی‌هایی همچون پرش، گرفتن و یورش بردن به کاراکتر شما می‌بخشد و به آن کمک می‌کند که با نابود کردن دیواره‌ها به مناطق مختلف راه‌ پیدا کند. قابلیت دیگری همچون نصف شدن، کاراکتر شما را به دو اورگانیسم تقسیم می‌کند. این توانایی به مدت ۳ دقیقه فعال می‌شود و برای حل معماهایی همچون باز کردن درب‌ها استفاده می‌شود.

بازی Carrion هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی منتشر می‌شود اما می‌داینم که برای کامپیوتر در حال توسعه است. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید این بازی را مشاهده کنید که توسعه دهنده آن یعنی Sebastian Kroskiewicz را در حال تجربه مراحل اول این بازی پلتفرمر را نشان می‌دهد. سازندگان وعده داده‌اند که در جریان نمایشگاه GDC 2018 اطلاعات بیشتری از این پروژه منتشر خواهند کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ایده سازندگان در مورد بازی‌ای که بازیکنان را در نقش هیولا رها می‌کند، با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده