نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

فیلم سد معبر، تقدیرنامه ویژه جشنواره صوفیه بلغارستان را دریافت کرد

فیلم «سد معبر» در ادامه‌ی موفقیت‌های بین‌المللی‌اش، موفق به کسب تقدیرنامه ویژه هیئت داوران در بیست و دومین جشنواره صوفیه بلغارستان شد.

فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در جشنواره‌های بین المللی مختلفی شرکت کرده و موفقیت‌هایی هم کسب کرده است. این فیلم با شرکت در جشنواره‌هایی مانند جشنواره بوسان کره جنوبی، گلدن گلوبال مالزی و جشنواره روتردام هلند موفق به کسب جایزه‌هایی مانند بهترین فیلم، بهترین بازیگری نقش اول برای حامد بهداد و بهترین کارگردانی شده است. این فیلم در جدیدترین تجربه بین‌المللی‌اش در جشنواره صوفیه بلغارستان حاضر شد. به گزارش پارسینما، فیلم سینمایی «سد معبر» در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره صوفیه بلغارستان تقدیرنامه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد. داستان این فیلم به شرح زیر است:

سد معبر روایت‌گر داستان یک کارمند بخش سد معبر شهرداری به نام قاسم است که برای تغییر وضعیت و بهبود زندگی‌اش با همسرش اختلاف نظر دارد و در مسیر بهبود وضع زندگی‌اش با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

وظیفه‌ی پخش بین‌المللی سد معبر بر عهده‌ی محمد اطبایی است. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلام‌علی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی و رونیکا نعمت‌الله به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده