// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر معرفی کاراکتر Broly در بازی Dragon Ball FighterZ

کمپانی Bandai Namco و استودیو Arc System Works تریلر جدیدی از بازی Dragon Ball FighterZ منتشر کردند که کاراکتر جدید آن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) تریلری از بازی مبارزه‌ای استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) یعنی Dragon Ball FighterZ که هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است، منتشر کرد که کاراکتر جدید آن را نشان می‌دهد.

تریلر منتشر شده کاراکتر بعدی بازی DBFZ یعنی Broly را نشان می‌دهد که به عنوان کاراکتر DLC به جمع مبارزان این بازی می‌پیوندد. در این تریلر می‌توانیم به کامبو‌ها و ظاهر برولی نگاهی بیندازیم که گویا بدون تاج خود در مبارزات حضور پیدا می‌کند.

گفتنی است که برولی تنها یکی از کاراکتر‌هایی هست که از طریق محتوای دانلودی به بازی اضافه می‌شود و در آن سو Bardock نیز به همراه وی به بازی راه خواهد یافت. به هر حال، هنوز تاریخ راه‌یابی مبارزان جدید به بازی مشخص نشده است و ناشر آن در ویدیوی منتشر شده اعلام کرد که «تاریخ دسترسی به آنها به‌زودی مشخص می‌شود». با توجه به این عبارت، سازندگان در آینده‌ای نه‌چندان دور اطلاعات و اخبار بیشتری پیرامون کاراکتر‌های جدید منتشر می‌کنند.

دراگون بال فایتر‌ز یک بازی مبارزه‌ای و دوبعدی است که کاراکتر‌های آن براساس سری انیمه و مانگای معروف Dragon Ball توسعه یافته‌اند. بازی شامل کاراکتر‌های گوناگون از نسخه‌های مختلف این سری می‌شود و کاربران در آن با تشکیل تیم‌ی سه نفره، از طریق حالت‌های آنلاین به نبرد با یکدیگر می‌پردازند و در آن سو از طریق حالت کمپین، تجربه تک‌نفره از بازی دارند.

بازی مذکور اوایل بهمن‌ماه منتشر شد و با اینکه از مشکلات سرور در بخش چند نفره آنلاین رنج می‌برد توانست امتیازات بالایی را از سوی منتقدان دریافت کند و میانگین نمرات ۸۸ را در سایت متاکریتیک به خود اختصاص دهد. در مطلبی در زومجی می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از سوی وب‌سایت‌های معتبر دنیا مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر Broly در بازی Dragon Ball FighterZ را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد کاراکتر جدید با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده