// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

مشکلات بخش آنلاین بازی Dragon Ball FighterZ به‌ زودی برطرف می‌شود

کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که از مشکلات بخش چند نفره بازی Dragon Ball FighterZ باخبر است و با انتشار آپدیت‌هایی آنها را رفع خواهد کرد.

از زمان عرضه‌اش در ژانویه گذشته تا به امروز، بازی Dragon Ball FighterZ از مشکلاتی در بخش آنلاین و چندنفره رنج می‌برد. گفتنی است که برخی از این ایرادات تا به امروز هنوز برطرف نشده است اما کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که از مشکلات پیش‌ آمده باخبر است و با انتشار آپدیت‌هایی آنها را رفع می‌کند.

سازندگان ضمن این خبر، ویدیویی منتشر کردند که در آن در مورد برنامه‌های آینده خود برای این بازی مبارزه ای سخن می‌گویند. توموکو هیروکی، تهیه کننده حاضر در Bandai Namco، در این باره گفت:

از زمان عرضه بازی تا به امروز تمامی بازخورد‌های کاربران را بررسی کرده‌ایم و از مشکلات مربوط به بخش آنلاین این بازی همچون سیستم حریف‌یابی Ring Match یا قطع ارتباط از لابی، مطلع هستیم. از وضعیت بازی باخبر هستیم و به‌زودی برای رفع این ایرادات اقدام خواهیم کرد.

از اقدامات سازندگان برای رفع مشکلات این بازی می‌توان به اولین آپدیت بازی Dragon Ball FighterZ اشاره کرد که تا پس از اتمام ماه فوریه منتشر می‌شود. البته هیروکی به جزئيات این آپدیت یا اینکه بروزرسانی اول برای رفع چه ایراداتی منتشر می‌شود اشاره نکرد. همچنین سازندگان تاریخ انتشار دقیق این آپدیت را نیز اعلام نکردند، اما در گفته‌های آنها عبارت «اوخر فوریه»، یعنی همین روزها، به گوش خورد. در ادامه می‌توانید ویدیو توضیحات سازندگان پیرامون آپدیت بازی دراگون بال فایتر‌ز را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

وی در ادامه افزود:

در نظر داشته باشید که آپدیت اول تمامی ایراد‌های حاضر در بازی را برطرف نمی‌کند، اما محتوایی را برای انتشار در اواخر ماه مارس در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم که برای رفع دیگر مشکلات در نظر گرفته شده است. اطمینان می‌دهیم که هر روزه بازخورد کاربران را بررسی می‌کنیم تا در آینده نزدیک تمامی مشکلات بخش آنلاین این بازی را از بین ببریم.

هیروکی در انتها از تمامی طرفداران برای شکیبایی تشکر کرد و همچنین از محتویات بیشتر برای بازی خبر داد که به احتمال زیاد مربوط به معرفی کاراکتر‌های بیشتر می‌شود. به تازگی باندای نامکو از اضافه شدن دو کاراکتر جدید یعنی باردوک و برولی خبر داده است که به واسطه بسته‌های دانلودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه‌ای دو و نیم بعدی است که در استودیو آرک سیستم ورکس، سازنده سری بازی‌های BlazBlue و Guilty Gear، توسعه یافته است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد مشکلات سرور این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده