// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

بازی V-Rally 4 پانزده سال پس از انتشار آخرین نسخه، معرفی شد

کمپانی Maximum Games و Bigben Interactive نسخه جدیدی از سری V-Rally را که بیش از ۲۰ سال عمر دارد، با نام V-Rally 4 معرفی کردند.

سری باز‌ی‌های مسابقه‌ای آفرود V-Rally، ساخته استودیو ایدن گیمز (Eden Games) و کمپانی اینفوگرامز مولتی‌مدیا (Infogrames Multimedia)، در اواخر دهه ۹۰ میلادی و اوایل سال ۲۰۰۰ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود. پس از عرضه بازی V-Rally 3 در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 2، ایکس باکس و گیم کوب، متاسفانه دیگر شاهد انتشار نسخه جدیدی از این مجموعه نبودیم، اما این موضوع اخیرا تغییر کرده است؛ چرا که استودیو‌های بیگ‌بن اینتراکتیو، کایلوتون ریسینگ گیمز (Kylotonn) و ماکسیموم گیمز جدیدترین نسخه از این سری را با نام V-Rally 4 معرفی کردند.

بازی V-Rally 4 در تاریخ نامشخصی از ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور یا مهرماه ۹۷) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. اگر همکاری استودیو‌های یاد شده برای‌تان آشنا به نظر می‌آید باید گفت که پیش‌تر آنها با همکاری یکدیگر در توسعه بازی WRC و مجموعه TT Isle of Man دست داشته‌اند.

سازندگان با معرفی بازی جدید در بیانیه‌های خود گفتند که به ریشه‌های اصلی این بازی وفادار خواهند ماند و با متعادل‌سازی قصد دارند که یک اثر شبیه ساز رانندگی غنی را به دست کاربران برسانند. بازی V-Rally 4 بیش از ۵۰ اتومبیل را در خود جای داده است که در بین آنها برند‌های معروفی همچون Porsche 911 Safari ،Ford Mustang و Ford Fiesta RS RX دیده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند در حین بازی اتومبیل‌های خود را سفارشی‌سازی کنند و به ارتقا دادن آنها بپردازند.

پنج نوع مسیر مسابقات مختلف نیز در حالت‌های Online و Career این بازی گنجانده شده است که شامل جاده‌های Rally ،Extreme-Khana ،V-Rally Cross ،Buggy و Hillclimb می‌شود. اِلین جارنیو، کارگردان خلاق حاضر در استودیو کایلوتون که در توسعه‌ نسخه‌های پیشین V-Rally نیز دست داشته است، در مورد نسخه جدید این سری گفت:

اینکه باری دیگر روی سری بازی‌های V-Rally کار می‌کنم، افتخار بزرگی برای من به شمار می‌رود؛ اثری که من به طور عمیق به آن وابسته هستم. در آن زمان شانس ملحق شدن به تیم توسعه‌دهنگان V-Rally به من داده شد و توانستم به عنوان برنامه‌نویس نسخه پلی‌استیشن 2 بازی V-Rally 3 کار کنم. مفتخر هستم که پس از گذشت ۱۵ سال باری دیگر روی سری بازی‌های V-Rally فعالیت می‌کنم.

سازندگان ضمن معرفی بازی جدید، تریلری نیز از آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید. بازی V-Rally در سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی برای کامپیوتر، PS4، Xbox One و Switch منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد حیات دوباره سری بازی‌های V-Rally با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده