// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

فروش بلیط نمایشگاه E3 2018 از هفته آینده آغاز می شود

انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA)، برگزار‌کننده نمایشگاه E3 اعلام کرده است که بلیط‌های نمایشگاه E3 2018 از هفته آینده قابل خرید خواهند بود.

تا آغاز بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه E3 یعنی نمایشگاه E3 2018 در حدود چهار ماه باقی مانده است. از سال گذشته این نمایشگاه که لقب «بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت بازی‌های ویدیویی» را یدک می‌کشد، شیوه برگزاری خود را تغییر داده و برای اولین بار درهای خود را به روی عموم مردم باز کرد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) که مسئولیت برگزاری نمایشگاه E3 را بر‌عهده دارد، قصد دارد این شیوه را در نمایشگاه E3 2018 نیز تکرار کند و از هفته آینده فروش بلیط‌های این نمایشگاه را آغاز خواهد کرد.

طبق اعلام انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه E3 2018 می‌توانند از ساعت ۱۲ به وقت منطقه زمانی شرقی روز ۱۲ فوریه (ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران روز ۱۲ بهمن) اقدام به خرید بلیط نمایشگاه مذکور از طریق وب‌سایت رسمی آن کنند. تا‌کنون قیمت بلیط‌ها و تعداد آن‌ها به صورت رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که مشابه سال گذشته باشند.

اجازه ورود عموم مردم به نمایشگاه E3 باعث شد که علاوه بر فعالان حوزه ویدیو گیم و اصحاب رسانه، ۱‍۵ هزار علاقه‌مند نیز با جدید‌ترین محصولات صنعت مذکور آشنا شوند. اما این اقدام سبب شلوغی بیش از اندازه سالن‌های نمایشگاه و اختلال در فعالیت‌های رسانه‌ای شد. انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری برای جلو‌گیری از بروز این اتفاق تصمیم گرفته است که برای پذیرش عموم مردم در این نمایشگاه بازه زمانی تعیین کند. به این تر‌تیب افراد عادی تنها در ساعات خاصی قادر به حضور در نمایشگاه مذکور خواهند بود که این امر باعث شده است ارتباط فعالان صنعت با رسانه‌ها به دور از شلوغی باشد. به منظور تطبیق با تعداد افراد حاضر در نمایشگاه، ساعات برپا بودن آن نیز افزایش یافته است. ساعات برپایی نمایشگاه E3 2018 در زیر قابل مشاهده است:

ساعات نمایشگاه E3 2018

اما دیگر خبر جالب توجه در رابطه با نمایشگاه E3 2018 این است که جف کیلی، مجری مراسم The Game Awards (جوایز بازی‌های ویدیویی) اعلام کرده است در نمایشگاه مذکور باری دیگر رویداد E3 Coliseum برگزار خواهد شد. این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه E3 2017، با برنامه‌هایی همچون پشت پرده بازی God of War و برنامه Inside Bungie برگزار شد.

نمایشگاه E3 2018 از تاریخ ۱۲ ژوئن تا ۱۴ ژوئن (بازه زمانی ۲۲ خرداد تا ۲۴ خرداد) در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده