// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

فیل اسپنسر نوید کنفرانس متفاوتی را در E3 2018 می‌دهد

فیل اسپنسر در جدیدترین پادکست میجر نلسون، از تغییرات مثبت برای کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 صحبت کرده است.

با اینکه در اولین ماه میلادی قرار داریم ولی به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، فیل اسپنسر در جدیدترین پادکست میجر نلسون، در مورد کنفرانس خبری مایکروسافت سخن گفته است.

در این پادکست اسپنسر در مورد بازی‌ها و برنامه‌های خود برای ایکس باکس اطلاعاتی را منتشر نکرد و تنها موردی که اعلام کرد، این بود که کنفرانس آن‌ها، متفاوت بوده و کاربران شاهد تغییراتی در ارائه آن خواهند بود.

من فکر نمی‌کنم که هنوز در موردش صحبت کرده باشیم ولی فکر می‌کنم تغییرات مثبتی را در E3 شاهد خواهیم بود. می‌تواند برای ما جالب باشد؛ تغییر عالی‌ای خواهد بود.

نمایشگاه E3 2018 در تاریخ ۲۲ خرداد ۹۷ (۱۲ ژوئن) آغاز خواهد شد و تا ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) ادامه دارد. قطعا در نمایشگاه پیش روی، شاهد معرفی‌های بسیاری خواهیم بود که یکی از احتمالات، رونمایی از بازی Halo 6 است.

در گذشته نیز فیل اسپنسر صحبت‌های مختلفی در مورد مایکروسافت و عقیده این کمپانی در مورد گیمینگ انجام داده بود؛ اینکه تمامی اعضای مایکروسافت از بالاترین مقام تا پایین‌ترین مقام، همه به صنعت بازی‌های ویدیویی اعتقاد داشته و آن را باور دارند. اسپنسر در این باره گفته بود:

پشتیبانی‌ای که داریم (اشاره به مایکروسافت) و جاه طلبی که کمپانی دارد ... امیدوارم در سال ۲۰۱۸ شاهد بعضی از آن‌ بلندپروازی‌ها باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده