نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Deadbolt به پلی‌ استیشن 4 و پلی‌ استیشن ویتا راه می‌یابد

سازندگان بازی Deadbolt در استودیو هاپو گیمز از انتشار بازی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا خبر دادند.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو هاپو گیمز و کمپانی کد میستیکز اعلام کردند که تنها چند هفته تا انتشار بازی Deadbolt برای کنسول‌های پلی‌استیشن باقی مانده است.

اگر درباره بازی Deadbolt اطلاع ندارید باید بگوییم که شما در این بازی با کشتن نامیراها شروع به کار خواهید کرد و با وجود اینکه تمام ابزارها و مهارت‌های لازم برای انجام دادن ماموریت خود را خواهید داشت اما برخورد هر ضربه یا گلوله‌ای به مرگ شما ختم می‌شود. بازی Deadbolt در ابتدا در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و دارای گیم‌پلی اکشن مخفی‌ کاری به شدت رقابتی است که به شما اجازه می‌دهد که به کار دشمنان با زیرکی یا شدت عمل پایان دهید. شما با اتمام ماموریت‌ها و به دست آوردن امتیاز می‌توانید اسلحه‌هایی را آزاد کنید که متناسب با سبک بازی شما است و از میان سلاح‌ها می‌توان به کمان صلیبی و شات‌گان نیمه اتوماتیک اشاره کرد.

استودیو هاپو گیمز بیشتر به عنوان سازنده بازی Risk of Rain سال ۲۰۱۳ شناخته می‌شود که برای پلتفرم‌های پی‌سی، مک، لینوکس، پلی‌ استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر شد. این استودیو در اردیبهشت‌ماه امسال از طریق وب‌سایت تامبلر اعلام کرد که دنباله‌ی بازی اکشن پلتفرمر Risk of Rain در مراحل اولیه توسعه است.

بازی Deadbolt در تاریخ یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) با پشتیبانی از قابلیت کراس-بای برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد. قیمت این بازی هنوز اعلام نشده است اما اگر نمی‌توانید برای تجربه بازی صبر کنید، می‌توانید آن را از طریق استیم با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنید. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده