// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

توسعه بازی Risk of Rain 2 آغاز شد

استودیو Hopoo Games با انتشار جزئیاتی در وب‌لاگ خود از مراحل توسعه نسخه دوم بازی Risk of Rain  خبر داد.

امروز در میان اخبار بازی استودیو هاپو گیمز (Hopoo Games) اعلام کرد که به مدت شش ماه است که ساخت بازی Risk of Rain 2 را شروع کرده. نسخه اول این بازی در سبک اکشن پلتفرمر طراحی شده و در سال ۲۰۱۳ میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و لینوکس منتشر شد. حال سازندگان با انتشار جزئیاتی در وبلاگ خود از مراحل اولیه توسعه این بازی خبر دادند.

از بزرگترین تغییراتی که در دومین نسخه بازی Risk of Rain دیده می‌شود می‌توان به تغییر سبک این بازی از پلتفرمر دوبعدی به سه‌بعدی اشاره کرد. به نقل از سازندگان، اولین بار است که این استودیو یک بازی سه‌بعدی را توسعه می‌دهد.

تیم‌ توسعه دهنده در این باره نوشت:

به نظرمان می‌توانیم در سبک سه‌بعدی جزئیات بیشتری را در طراحی فضای این بازی قرار دهیم و از این رو می‌توانیم گیم‌پلی جذاب‌تری ارایه کنیم. اتمسفر جدید حس قوی‌تری را نسبت به گذشته به ما انتقال می‌دهد. بسیار خوشنود هستیم که این ریسک را پذیرفتیم زیرا تجربه این بازی در سبک سه‌بعدی هیجان خاصی را به ما انتقال داد.

استودیو هاپو ضمن اعلام اینکه این بازی هم اکنون مراحل اولیه توسعه خود را می‌گذارند، تاریخ انتشاری برای آن مشخص نکرده است. در ادامه می‌توانید سه عکس منتشر شده را مشاهده کنید و اگر نسخه اول این بازی را تجربه کرده‌اید نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

risk of rain


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده