// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۹

قهرمان جدید بازی Overwatch با نام Brigitte Lindholm معرفی شد

کمپانی بلیزارد با انتشار دو تریلر، جدیدترین کاراکتر بازی Overwatch را با نام Brigitte Lindholm معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard) جدیدترین و بیست و هفتمین قهرمان بازی Overwatch را با نام ‌‌‌Brigitte Lindholm معرفی کرد. کاراکتر جدید بازی اورواچ برای آزمایش در سرور‌های Public Test Region در دسترس قرار گرفت و کاربران پی سی توانستند آن را مورد آزمایش قرار دهند.

دختر Torbjorn Lindholm یعنی Brigitte که با توجه به تریلر، بریگیته خوانده می‌شود، در واقع یکی از کاراکتر‌های کلاس ساپورت محسوب می‌شود. تریلر داستانی جدید بریگیته را نشان می‌دهد که او در طی سالیان در کنار پدر خود در کارگاه مهندسی مشغول به کار بوده و حال وی به یک مهندس و مکانیک حرفه‌ای تبدیل شده است. البته Torjborn دختران زیادی را بزرگ کرده است، اما در میان آنها تنها بریگیته است که توانسته به میدان نبرد ملحق شود و با مهارت‌های دفاعی خود به کمک هم‌تیمی‌های خود برود.

شخصیت جدید بازی Overwatch به زره شخصی‌سازی ویژه خود مجهز شده است که می‌تواند از خود و هم‌تیمی‌هایش محافظت کند. در این راستا کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت آلتیمت آن یعنی Rally، سرعت حرکت بریگیته را افزایش دهند تا بتواند از هم‌تیمی‌های پیرامون خود محافظت کند.

overwatch

از دیگر تجهیزات Brigitte می‌توان به Rocket Flail اشاره کرد که در یک ضربه می‌تواند به چندین حریف‌ آسیب برساند. در آن سو قابلیت‌هایی همچون Whip Shot ،Shield Bash و Inspire به وی اجازه می‌دهد که در زمان‌بندی‌های مختلف هم‌تیمی‌های خود را احیا کند.

در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی بلیزارد پیرامون قابلیت‌های شخصیت Brigitte را مشاهده کنید:

  • Rocket Flail: ضربه تن‌به‌تن و نزدیک بریگیته دارای یک برد به نسبت طولانی است که به وی اجازه می‌دهد در یک ضربه به چندین حریف آسیب برساند.
  • Repair Pack: بریگیته با پرتاب کردن «بسته تعمیرات» در میدان نبرد هم‌تیمی‌های خود را احیا می‌کند. در صورتی که هم‌تیمی‌های بریگیته از نوار سلامت پر شده برخوردار باشند این بسته در عوض به آنها زره اضافی می‌بخشد.
  • Whip Shot: بریگیته سلاح خود را با فاصله زیاد به دور پرتاب می‌کند که در صورت برخورد با دشمنان، به آنها آسیب وارد می‌کند و آنها را به عقب می‌راند.
  • Barrier Shield: بریگیته با استفاده از این قابلیت مانعی را برای وارد شدن آسیب کمتر به خود می‌سازد.
  • Shield Bash: پس از آماده شدن قابلیت پیشین یعنی Barrier Shild، بریگیته با شیلد بَش می‌تواند به طرف حریفان خود یورش ببرد و آنها را به مدت کوتاهی گیج و بی‌حرکت (اِستان) کند.
  • Inspire: در صورتی که بریگیته با سلاح خود به حریف خود ضربه‌ای وارد کند، در آن سو با این حرکت می‌تواند هم‌تیمی‌ خود را با گذشت زمان احیا کند.
  • Rally: بریگیته در حالی که با این قابلیت سرعت‌اش بیشتر می‌شود، شروع به زره (آرمور) بخشیدن به هم‌تیمی‌های خود می‌کند.

کاراکتر جدید بازی اورواچ در ابتدا در انیمیشن کوتاهی با نام Honor and Glory که در ماه نوامبر گذشته منتشر شد، دیده شد.

۲۷امین کاراکتر اورواچ یعنی Brigitte Lindholm در واقع اولین قهرمانی است که در سال ۲۰۱۸ به این بازی اضافه می‌شود. پیش از این بلیزارد کاراکتر Moira را به عنوان یکی دیگر از کاراکتر‌های کلاس ساپورت به جمع قهرمانان این بازی اضافه کرد. قهرمان یاد شده در جریان نمایشگاه BlizzCon 2017 معرفی شد و هیجانی را به تمام طرفداران این بازی وارد کرد.

ضمن اعلام این خبر سازندگان دو ویدیو از قهرمان جدید بازی Overwatch منتشر کردند که یکی تریلر داستانی و دیگری توضیحات Jeff Kaplan را نشان می‌دهد.

تریلر داستانی ‌‌‌Brigitte Lindholm

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیو توضیحات جف کاپلان

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد قهرمان جدید بازی Overwatch با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده