// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

بازی Overwatch احتمالا میزبان قهرمان جدیدی خواهد شد

توییت جدید بلیزارد باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر افزوده شدن کاراکتری ترکیه‌ای با نام Emre به بازی Overwatch شده است.

اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی بود که جدیدترین کاراکتر بازی Overwatch با نام Moira به بازی اضافه شد و در دسته Support قرار گرفت تا مجموع قهرمان‌های بازی به عدد ۲۶ برسد، اما به نظر می‌رسد بیست و هفتمین هیرو بازی هم به‌زودی به این اثر راه پیدا خواهد کرد. در واقع، توییت جدیدی که بلیزارد اخیرا منتشر کرده است، شایعاتی به راه انداخته که گویا قهرمان جدیدی با نام Emre Sarioglu قرار است به این بازی اضافه شود.

این توییت در حقیقت تصویری است که بلیزارد آن را به عنوان گزارش محرمانه یک عملیات به نام White Dome در حومه شهر استانبول منتشر کرده که به رهبری کاراکتر آنا انجام گرفته است. به جز آنا، قهرمان‌هایی مثل Reinhardt و Torbjorn نیز در این عملیات حضور داشته‌اند و همچنین شخصی به نام امره ساریوغلو نیز این افراد را در این ماموریت همراهی کرده است؛ کسی که تاکنون اسمی از او برده نشده بود و به نظر می‌رسد قهرمان بعدی اورواچ خواهد بود. البته تا به این لحظه Blizzard به این شایعات واکنشی نشان نداده است و به همین دلیل نمی‌توان با قاطعیت، معرفی کاراکتر بعدی بازی را با این توییت اثبات کرد.

Overwatch

بازی Overwatch در حال حاضر میزبان رویداد مخصوص سال نو چینی است که لوت‌باکس‌ها و لباس‌های جدید زیادی را به همراه دارد و ضمن اعمال تغییراتی در حالت بازی Capture The Flag، نقشه جدیدی با نام Ayuttuhaya نیز به بازی می‌افزاید. شما هم نظرات خود را در مورد این شایعات با ما به اشتراک بگذارید. با توجه به اینکه فقط سه ماه از زمان اضافه شدن شخصیت Moira به بازی می‌گذرد، به نظرتان امکان دارد که به این زودی باز هم شاهد رونمایی از کاراکتر جدیدی باشیم؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده