// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

تصاویر جالبی از Nintendo Labo منتشر شد

تصاویر جدید از نحوه استفاده و ساخت Nintendo Labo، ما را بیش از پیش به استفاده از این اسباب بازی خلاقانه، مشتاق می‌کند.

محصول Nintendo Labo که نوعی اسباب‌بازی مبتنی بر کنسول نینتندو سوییچ به شمار می‌رود، چند هفته پیش بود که از سوی کمپانی ژاپنی معرفی شد و با توجه به تریلر جالبی که از آن نشان داده شد، می‌توان حدس زد که با یک محصول به‌شدت سرگرم‌کننده و جذاب سر و کار خواهیم داشت که تاکنون با چنین چیزی روبه‌رو نشده‌ایم یا حداقل بهتر است بگوییم که هیچ کنسولی چنین امکانی را فراهم نکرده است.

Nintendo Labo

حال در جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت IGN با تجربه و سروکله زدن با اشکال گوناگونی که می‌شود با نینتندو Labo ایجاد کرد، تصاویر جدید و جالبی از این محصول منتشر کرده است که ما را بیش از پیش برای لمس این مقواها و ساخت وسایل بامزه‌ای مثل قلاب ماهیگیری و پیانو، مشتاق می‌کند.

با اینکه هنوز حدود دو ماه و نیم با عرضه رسمی Labo فاصله داریم، اما از همین الان هم می‌توان حدس زد که این اسباب‌بازی خلاقانه می‌تواند سهم بزرگی در جلب توجه کودکان به بازی‌های فکری و تعاملی این‌چنینی و البته استفاده از یک کنسول پرتابل در این زمینه داشته باشد و از طرفی والدین آن‌ها را نیز به خرید این محصول خلاقانه مجاب کند.

Nintendo Labo

تمامی مدل‌های ساخته‌شده توسط فرد با قرار گرفتن کنسول سوییچ و جوی‌کان‌ها در جای مشخص‌شده، توسط شخص بازی‌کننده کنترل می‌شوند. به گفته کمپانی نینتندو، Labo در دو بسته مختلف عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها با قیمت ۷۰ دلار و همراه با مدل‌های یک خانه، ماشین کنترلی، پیانو، قلاب ماهیگیری و موتور است. بسته دوم نیز شامل مدل ربات است که با قیمتی معادل ۸۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. در پایان می‌توانید دیگر تصاویر منتشر شده از مکانیزم ساخت و استفاده نینتندو لبو را مشاهده کنید. شما هم نظرات خود را درباره این محصول با زومجی در میان بگذارید.

Nintendo Labo


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده