نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

اپراتور‌های جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شدند

کمپانی یوبیسافت در جریان رویداد Six Invitational دو اپراتور هجومی جدید بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد که به فهرست فزاینده اپراتورهای بازی اضافه خواهند شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبی سافت در جریان رویداد Six Invitational دو اپراتور جدید بازی اول شخص تیراندازی Rainbow Six Siege را معرفی کرده است که به فهرست رو به رشد کاراکتر‌های منحصربه‌فرد بازی اضافه خواهند شد.

اولین کاراکتر دکتر لِرا مِلنیکووا (Dr. Lera Melnikova)، ملقب به فینکا، یک زن است که سه سال پس از فاجعه چرنوبیل در شهر معروف گومل واقع در بلاروس متولد شد و با اختلالات نوروپاتی محیطی (پلی نوریت) دست و پنجه نرم می‌کند. قابلیت اصلی این اپراتور به او امکان می‌دهد تا به تمام هم‌تیمی‌های خود مقدار مختصری سلامتی اضافی بدهد و همچنین به آنها کمک می‌کند که در شرایط وخیم همچنان سرپا بمانند. فینکا مجهز به تعداد زیادی سلاح اصلی قدرتمند شامل بولپاپ Spear .308، شات‌گان SASG-12 و مسلسل سبک 6P41 است و سلاح‌های ثانویه او عبارتند از پیستول PMM Pistol (مدل اصلاح‌شده پیستول نیمه خودکار ماکارُف) و پیستول نیمه خودکار GSH-18. ابزارهای جانبی این اپراتور نیز شامل نارنجک گیج‌کننده و Breach charge است. همچنین سرعت حرکت این اپراتور در محیط، متوسط اعلام شده و او به زره متوسط هم مجهز شده است.

Rainbow Six Siege

اپراتور دوم الیور فلامنت (Oliver Flament)، ملقب به لیون است. او عضو ارتش فرانسه بود و نهایتا با ادامه کار به یک متخصص بیولوژیک در گروه GIGN تبدیل شد. قابلیت اصلی این اپراتور به او امکان تشخیص حرکات در یک منطقه را می‌دهد و موقعیت مکانی افراد تیم حریف را برای شما نمایان می‌سازد. سلاح‌های اصلی لیون شامل تفنگ V308، تفنگ 417 Marksman Rifle و شات‌گان SG-CQB است و پیستول نیمه اتوماتیک P9 Pistol و هفت‌تیر (رولور) LFP586 به عنوان سلاح‌های ثانویه به او داده شده است. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند از مین ضدنفر کلِیمور و نارنجک‌های گیج‌کننده به عنوان ابزارهای جانبی این اپراتور بهره گیرند و به مانند فینکا، اپراتور لیون نیز سرعت حرکت و زره متوسطی دارد.

Rainbow Six Siege

در دیگر اخبار مرتبط، کمپانی یوبی‌سافت اوایل بهمن‌ماه رویداد جدیدی را با نام Outbreak برای بازی معرفی کرد و اظهار داشت که این رویداد در کنار اولین آپدیت بزرگ سال سوم بازی Rainbow Six Siege در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) در دسترس قرار خواهد گرفت. رویداد Outbreak یک رویداد یک ماهه است که برای تمامی بازیکنان در دسترس خواهد بود و تنها با تعدادی از کاراکترها اعم از فنیکا و لیون قابل بازی خواهد بود.

بازی Rainbow Six Siege در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از اپراتورهای جدید به وب‌سایت رسمی یوبی‌سافت مراجعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده