// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیو رویداد Outbreak بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

با نزدیک شدن به آغاز رویداد Outbreak بازی Rainbow Six Siege، یوبی‌سافت ویدیویی از این رویداد منتشر کرد.

روزبه‌روز به‌‌انتشار رویداد Outbreak بازی Rainbow Six Siege نزدیک می‌شویم و کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege) جزئیات مختلفی از این رویداد را در دسترس قرار می‌دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ویدیویی سینمایی از رویداد Outbreak منتشر شده که پیش زمینه‌ای از داستان جدید بازی را به‌تصویر می‌کشد.

در جریان ویدیو منتشر شده که Ash's Briefing نام دارد، شاهد نحوه قرنطینه کردن شهر نیو مکزیکو هستیم. آن هم زمانی که تهدیدی جدید به‌نام Apex جان انسان‌ها را تهدید می‌کند که این انگل از طریق انفجار یک کپسول فضایی به‌وجود آمده است. حال با پخش شدن Apex اهالی بخشی از نیو مکزیکو به‌ موجوداتی زامبی شکل تبدیل شده و تعدادی از اوپراتورهای متخصص Raimbow Six Siege موظف هستند تا این انگل را از بین ببرند.

دانلود از آپارات

جدای از ویدیو منتشر شده، یوبی‌سافت اطلاعاتی از موجوداتی که در جریان این رویداد مشاهده خواهید کرد به‌ اشتراک گذاشته است. در Outbreak با پنج هیولای مختلف روبه‌رو خواهید شد که از میان آن‌ها می‌توان به Gruntها اشاره کرد که آن‌ها را به‌وفور مشاهده می‌کنید.

  • Grunts: این موجودات معمولی‌ترین نوع موجودات بازی هستند که با شناسایی دشمن، مقاومت آن‌ها شدیدا بالا می‌رود. دلیل این اتفاق هم این است که انگل داخل بدن Grunt با شناسایی دشمن و تهدیدی که علیه او است، پوست بدن هیولای مورد نظر را ضخیم کرده تا در مقابل گلوله، مقاوم شود. بهترین نوع مبارزه با این موجودات، مخفی‌کاری است
  • Breachers: این موجودات در واقع موجوداتی فرز و چابک هستند که همانند یک بمب عمل کرده و توانایی تخریب دیوار و سایر مناطق را دارند. زمانی که در نزدیکی دیوار هستید، حواس‌تان به این موجودات باشد
  • Rooters: روترها را می‌توان یکی از خاص‌ترین دشمنان شما در رویداد Outbreak دانست. روترها موجوداتی هستند که از طریق زمین می‌توانند به شما ضربه وارد کنند. همچنین این موجودات مدام درحال حرکت بوده و شما را اذیت خواهند کرد. مهم‌ترین نکته در رویارویی با روترها این است که در اواخر نوار سلامت خود، شدیدا خطرناک شده وضربات‌شان مرگبار می‌شود.
  • Smashers: همانطور که از اسم‌شان مشخص است، Smasherها اصلا موجودات با احتیاطی نبوده و به خاطر انگل موجود، از بدن مقاوم و سرسختی برخوردار هستند. این موجودات به‌راحتی می‌توانند دیوارها را خراب کرده و اصلا زخمی نشوند
  • Apex: قوی‌ترین و خاص‌ترین دشمن شما در بازی است. نکته‌ی جالب در مورد Apex این است که یک موج از دشمنان را به سمت شما می‌فرستد تا اینکه به‌خواهد به‌صورت مستقیم با شما مقابله کند. بهترین اوپراتورها برای مقابله با Apex، اوپراتور Doc و اوپراتور Finka است.

رویداد Outbreak بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۱۵ اسفندماه (۶ مارس) در دسترس قرار خواهد گرفت. در این رویداد بازیکنان به یک حالت سه‌نفره جدید دسترسی خواهند داشت که دارای سه نقشه مجزا بوده و در توضیحات‌اش آمده که نقشه‌های بازی بسیار بزرگ‌تر از نقشه‌های حالت تروریست بازی هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده