// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

بتا حالت Tournament بازی Rocket League به زودی برگزار می‌شود

فاز بتا مسابقات (Tournament Beta) بازی Rocket League به‌زودی آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند به مسابقات مختلف ملحق شوند.

چندی پیش سازندگان در استودیو سایانیکس (Psyonix) اعلام کردند که با همکاری کمپانی Hot Wheels قصد دارند اسباب‌بازی‌های RC این بازی را در دست ساخت قرار دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان برنامه دیگری را نیز برای این بازی در نظر گرفته‌اند؛ طوری که مسابقات بازی Rocket League در قالب نسخه Tournament Beta به‌زودی در استیم برگزار می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد که با شرکت در مسابقات، به رقابت با یکدیگر بپردازند.

ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری منتشر کردند که در انتها مطلب قابل مشاهده است.

نسخه بتا حالت Tournament بازی Rocket League از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ فوریه (۲ الی ۴ اسفندماه) برگزار می‌شود. کاربران برای محلق شدن به مسابقات می‌توانند در استیم به قسمت Library مراجعه کنند و با راست کلیک روی آیکون Rocket League گزینه Properties را انتخاب کرده و بعد روی گزینه Tournaments Beta کلیک کنند. گفتنی است که نسخه یاد شده جایگزین بازی می‌شود و از این‌رو کاربران برای تجربه حالت‌های Ranked یا Cross Platform باید نسخه Live بازی را دانلود کنند.

برای بازگشت به حالت و نسخه قبلی کاربران می‌توانند باری دیگر روی گزینه Properties در Liberary کلیک کنند و پس از آن گزینه None – Opt out of all beta programs را انتخاب کنند.

نسخه بتا مسابقات راکت لیگ چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ بامداد به وقت تهران آغاز می‌شود و در روز شنبه ۴:۳۰ بامداد نیز خاتمه می‌یابد. سازندگان در اظهارات خود بیان کردند که در جریان نسخه آزمایشی مسابقات، نظرات کاربران را در صفحه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیسبوک و ردیت، بررسی خواهند کرد و از بازخورد آنها استفاده خواهد شد.

در تریلر منتشر شده شاهد نماد ۱۰ سالگی بودیم که در تمامی تریلر‌های سال جاری میلادی سایانیکس دیده می‌شود. این نماد نشان‌گر جشن ۱۰ سالگی بازی Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars است که به دست سایانیکس در سال ۲۰۰۸ میلادی برای پلی استیشن 3 منتشر شده بود.

در خبر‌های دیگر، چندی پیش سازندگان اعلام کردند که پشتیبانی از Crossplay Party در سال 2018  به بازی Rocket League اضافه می‌شود و بازیکنان تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در آن سو این بازی فوتبال محور-اتومبیل رانی توانست آمار چشمگیر دیگری را از آن خود کند و بیش از ۴۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین، می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Rocket League در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده