نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

نکاتی که هنگام خرید میز تلویزیون باید به آنها توجه کنیم

خرید میز تلویزیون به اندازه خود تلویزیون اهمیت دارد؛ چون میز تلویزیون است که این وسیله را در مبلمان و دکوراسیون خانه جا می‌اندازد و سر و شکل هماهنگی به آن می‌دهد.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، میز تلویزیون در استفاده درست از تلویزیون نقش مهمی ایفا می‌کند؛ بنابراین خوب است که قبل از خرید نکاتی را درباره میز تلویزیون بدانیم.

۱. اگر کودک زیر سه سال دارید بهتر است به جای خرید میز تلویزیون، این وسیله را به دیوار وصل کنید تا از دسترس کودک و احیانا اشیایی که پرتاب می‌کند در امان باشد! می‌توانید برای زیر تلویزیون روی دیوار شلفی در نظر بگیرید و سیستم صوتی و پخش‌کننده‌های تصویری را روی آن قرار دهید.

۲. بسته به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید جنس و نوع میز تلویزیون تعیین می‌شود. میز تلویزیون‌های فلزی ارزان‌تر از میز تلویزیون‌های چوبی‌اند و در مدل‌های چوبی هم نئوپان و ام‌دی‌اف را می‌توانید ارزان‌تر از چوب تهیه کنید. اما اگر اصرار بر خرید چوب دارید، چوب‌های روسی ارزان‌تر از انواع دیگر هستند و از استحکام خوبی هم برخوردارند. چند سالی است که مدل‌های ترکیبی هم که ظاهر مدرن‌تری دارند به بازار آمده‌اند و بسته به نوع طراحی، قیمت‌های متفاوتی دارند.

۳. با کمتر از ۱۰۰ هزارتومان می‌شود میز تلویزیون خرید. هر بودجه‌ای که داشته باشید با مراجعه به آگهی‌های سایت دیوار میز تلویزیون پیدا خواهید کرد، اما اگر طراحی و هماهنگی آن با سایر وسایل خانه برایتان اهمیت دارد طبیعی است که باید پول بیشتری بپردازید. برای مثال قیمت میز دو طبقه شیشه‌ای در یک آگهی ۷۰ هزار تومان است و در آگهی دیگری می‌توان میز ام دی اف با طول ۱۶۰ سانتی‌متر و دو کشو را ۸۰ هزارتومان خریداری کرد. حالا میزهایی روی بورس هستند که کل فضای یک دیوار را اشغال می‌کنند و دارای کشوها و محفظه‌های متعددی هستند، اما در میزهای کوچک‌تر هم می‌توانید مدل‌های زیبایی پیدا کنید. بستگی به فضای خانه‌تان دارد؛ برای مثال، خرید تلویزیون ۵۰ اینچی و میزی که جوابگوی این تلویزیون باشد برای آپارتمان‌های زیر هفتاد متر مناسب نیست و هماهنگی بین وسایل را به هم می‌زند و تماشای تلویزیون چون از فاصله‌ای نزدیک باید صورت گیرد آزاردهنده می‌شود. در سایت دیوار قیمت میز مدرن با طول ۱۸۰ سانتی متر و ارتفاع و عرض ۴۰ سانتی‌متر که دارای فضای کافی برای سیستم صوتی و تصویری است، ۳۰۰ هزارتومان آگهی شده است.

۴. به ارتفاع میز تلویزیون باید اهمیت ویژه دهید. معمولا حداقل چهل سانتی متر ارتفاع برای میز تلویزیون ضروری است؛ چون سر و گردن برای تماشا در حالت نرمال قرار دارند، اما ارتفاع‌های یک متر و بیشتر ممکن است در استفاده طولانی از تلویزیون آسیب‌رسان باشند و به سر و گردن فشار وارد کنند. البته هرچقدر سایز تلویزیون شما بزرگتر باشد ارتفاع میز را باید کوتاه‌تر (نه کوتاه‌تر از ۴۰ سانتی متر) در نظر بگیرید.

۵. شاید این نکته بدیهی به نظر برسد اما کم نیستند کسانی که رعایتش نمی‌کنند: خرید میز تلویزیون را به بعد از خرید تلویزیون موکول کنید؛ مگر میز عتیقه یا خاصی که از تلویزیون برای شما مهم‌تر باشد!

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده