نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

یک بازی جدید از سری Tony Hawk هفته آینده راهی گوشی‌های هوشمند خواهد شد

بازی Tony Hawk's Skate Jam را در تاریخ ۲۲ آذر، به‌صورت کاملا رایگان می‌توانید روی گوشی‌های هوشمند خود دریافت و بازی کنید.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و به‌لطف اطلاعاتی که در فروشگاه‌های گوگل و اپل منتشر شده، باید خودمان را منتظر تجربه‌ی یک قسمت جدید از سری بازی‌های Tony Hawk کنیم. این بازی Tony Hawk's Skate Jam نام دارد و در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) راهی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های iOS و اندروید خواهد شد.

اطلاعاتی که در فروشگاه اپل منتشر شده، از وجود حالت‌های Classic Career Mode و تورنومنت‌های Global Skate Jam خبر می‌دهند. بازیکنان در این بازی، به پارک‌ها، خیابان‌ها، پیست‌های اسکیت و موارد بیشتری دیگر سر خواهند زد و در آن‌ها بازی را پیش خواهند برد. این را هم بگویم که هزاران اسکیت‌برد با برند تونی هاک در بازی برای کاربران طراحی شده است.
در توضیحات بازی آمده که این اثر، موزیک، کنترل، فن زدن و موارد این‌چنینی در یک بازی موبایل را به سطحی جدید وارد می‌کند. در ادامه توضیحات بازی مشخص شده که در Tony Hawk's Skate Jam فقط کنترل خود تونی هاک را در دست خواهیم داشت و خبری از کنترل دیگر اسکیت‌بازهای معروف نیست.

بازی Tony Hawk's Skate Jam در استودیو Maple Media که پیش از این، دو بازی اسکیت‌محور با نام‌های Skateboard Party و Skateboard Party 2 را ساخته بود، درحال طی کردن مراحل ساختش است. در اطلاعات منتشر شده در فروشگاه اپل آمده که این بازی ۱.۴ گیگابایت حجم دارد و از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم پشتیبانی خواهد کرد. از آنجایی که بازی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند، با پرداخت پول واقعی می‌توانید پک‌های مختلفی را بخرید. این پک‌ها آیتم‌های مختلفی را برای شما در بازی در دسترس قرار خواهد داد که هنوز از ماهیت این آیتم‌ها اطلاعاتی موجود نیست. پک‌ها و قیمت‌های آن‌ها به شرح زیر است:

  • Small Coin Pack -- $2
  • Medium Coin Pack -- $5
  • Large Coin Pack -- $10
  • Extra Large Coin Pack -- $20
  • Jumbo Coin Pack Coin Pack -- $50
  • Legendary Coin Pack -- $100
  • Starter Pack -- $2

بازی Tony Hawk's Skate Jam در تاریخ ۲۲ آذر راهی گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت موبایل های هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده