نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

شبکه MTV از احیای سریال Celebrity Deathmatch خبر داد

شبکه MTV اعلام کرد که سریال Celebrity Deathmatch (سلبریتی دث‌مچ) قرار است توسط آیس کیوب احیا شود.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Celebrity Deathmatch قرار است توسط شبکه MTV احیا شود. این شبکه ضمن تایید این خبر اعلام کرد که این سریال انیمیشنی و استاپ موشن کمدی به تهیه کنندگی آیس کیوب و توسط کمپانی او که Cube Vision (کیوب ویژن) نام دارد، احیا خواهد شد و اریک فوگل، خالق این مجموعه نیز برای ساخت فصل جدید آن باز خواهد گشت. آیس کیوب قرار است صداپیشگی شخصیت اصلی انیمیشن Celebrity Deathmatch را نیز بر عهده داشته باشد و صداپیشگان دیگر آن در زمان دیگری معرفی خواهند شد. سریال Celebrity Deathmatch در ابتدا در بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ از شبکه MTV به روی آنتن رفت و سپس در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ شاهد بازگشت آن به تلویزیون و شبکه MTV2 بودیم.

تاکنون ۶ فصل و ۹۳ قسمت از این سریال تولید و منتشر شده است. با این حال، مشخص نشده است که فصل جدید سریال Celebrity Deathmatch قرار است از یک شبکه استریم یا از یک شبکه کابلی منتشر شود و این سریال برای پخش در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است. همچنین طبق گزارش منتشر شده، قرار است فصل جدید Celebrity Deathmatch تغییراتی در برنامه‌ها و محتوایش داشته باشد. در حال حاضر آیس کیوب در حال ساخت سریال Hip Hop Squares برای شبکه VH1 که زیر مجموعه MTV هست، است. او در مورد احیای این سریال گفت:

خوشحالم که بار دیگر با Viacom و MTV همکاری می‌کنم تا سریال Celebrity Deathmatch را که یکی از برنامه‌های محبوب من بوده است، احیا کنیم و این همکاری موفق را ادامه دهیم.

آیس کیوب

کریس مک‌کارتی، رئیس MTV ،VH1 و CMT، نیز در این رابطه گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با همکاری با آیس کیوب و ویژن کیوب قرار است این برنامه محبوب را احیا کنیم. Deathmatch یکی از موضوع‌های داغ در رسانه‌های اجتماعی و یک روش هوشمندانه و بامزه برای شوخی و مقابله با فرهنگ عامه امروز است.

اطلاعات بیشتری در رابطه با سریال Celebrity Deathmatch در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده