نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کارگردان Dragon Age به استودیو یوبیسافت کبک پیوست

مایک لیدلاو، مدیر نوآوری سابق استودیو بایوور به استودیو یوبیسافت کبک، سازنده بازی Assassin’s Creed Odyssey ملحق شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم مایک لیدلاو که پیش از این به عنوان مدیر نوآوری مجموعه Dragon Age در استودیو بایوور فعالیت می‌کرد، به استودیو یوبیسافت کبک، سازنده بازی Assassin’s Creed Odyssey ملحق شده است. در حال حاضر، لیدلاو به عنوان مدیر نوآوری روی یک پروژه معرفی نشده در کمپانی یوبیسافت کبک کار می‌کند. او سال گذشته از بایوور جدا شد و از آن زمان به عنوان مشاور فعالیت داشته است.

لیدلاو از طریق ارسال پست جدیدی در لینکداین اظهار داشت که او به مدت چندین ماه با تیم سازنده استودیو یوبیسافت کبک همکاری داشته است. لیدلاو همچنین اظهار داشت که نمی‌تواند بگوید دقیقا روی چه چیزی کار می‌کند، اما این کار به اندازه کافی برایش رضایت‌بخش بوده است که به همراه خانواده‌اش سختی جابه‌جایی از یک قاره به قاره‌ای دیگر را به جان بخرد. 

پیش از این مایک لیدلاو به عنوان طراح ارشد بازی Dragon Age: Origins و بازی Dragon Age II در استودیو Bioware فعالیت کرده است و سِمت مدیر نوآوری بازی Dragon Age: Inquisition را نیز بر عهده داشته است. با اینکه اطلاعاتی از پروژه تازه لیدلاو در دست نیست، اما اطلاعاتی که به تازگی از Ubisoft فاش شده است، نشان از توسعه چندین پروژه مختلف به وسیله این کمپانی دارد که یکی از آن‌ها با اسم رمز Bowmore شناخته می‌شود. بر این اساس یکی از این پروژه‌های معرفی نشده می‌تواند به پروژه بعدی لیدلاو مربوط باشد یا اینکه این پروژه‌ها هیچ ربطی به آن نداشته باشد.

حال که صحبت از مجموعه محبوب Dragon Age شد، بد نیست اشاره‌ای به اطلاعات جدیدی که به زودی از نسخه بعدی مجموعه منتشر می‌شود، داشته باشیم. هفته گذشته، کیسی هادسون، مدیر کل بایوور پست جدیدی را در بلاگ رسمی استودیو ارسال کرد و نوید انتشار خبرهای جدیدی از مجموعه دراگون ایج را در ماه دسامبر به طرفداران داد. همچنین بر اساس گزارش تازه‌ای که روز گذشته منتشر شد، احتمالا در مراسم The Game Awards 2018 که در ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز جمعه، شانزدهم آذر ماه به وقت ایران برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی از بازی Dragon Age 4 خواهیم بود.

کیسی هادسون در مراسم The Game Awards 2018 حضور خواهد داشت و در این مراسم شاهد نمایش جدیدی از بازی Anthem نیز خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده