نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Dragon Age 4 احتمالا در The Game Awards 2018 معرفی می‌شود

طبق گزارش ارائه‌شده توسط ونچربیت، بازی Dragon Age 4 احتمالا در The Game Awards 2018 معرفی می‌شود. 

هفته گذشته استودیو بایوور اعلام کرد که در جریان ماه دسامبر، خبری مربوط به مجموعه نقش آفرینی Dragon Age منتشر خواهد کرد و با اینکه کیسی هادسون اشاره دقیقی به اینکه این خبر چه خواهد بود نکرد، اما اخیرا سایت معتبر VentureBeat گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن، احتمالا این خبر معرفی بازی Dragon Age 4 در جریان رویداد The Game Awards 2018 است که ساعت ۵ بامداد جمعه به وقت ایران برگزار می‌شود. 

پیش از این حضور کیسی هادسون در رویداد The Game Awards 2018 تایید شده بود و وی قرار است نمایش جدیدی از بازی Anthem را ارائه بدهد. با این حال به گزارش سایت مذکور این تنها فعالیت هادسون در این مراسم نخواهد بود و وی همچنین قرار است رونمایی اولیه از بازی Dragon Age 4 را هم به‌نمایش بگذارد؛ بازی که البته به‌استناد VentureBeat مراحل پیش‌تولید آن در سال جاری متوقف شده است تا استودیو بتواند فقط روی بازی Anthem تمرکز داشته باشد و به همین دلیل هم هنوز حداقل سه سال باید تا انتشار نسخه جدید Dragon Age منتظر بمانیم. 

به هر حال به‌نظر می‌رسد که مراسم The Game Awards امسال قرار است بزرگ‌تر و بهتر از همیشه برگزار شود و باید منتظر ماند و دید که آیا در جریان آن شاهد رونمایی از Dragon Age 4 هم خواهیم بود یا خیر. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده