نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

بایوور به انتشار خبرهای جدیدی از مجموعه Dragon Age در ماه دسامبر اشاره کرد

کیسی هادسون نوید انتشار خبرهای جدیدی از مجموعه Dragon Age را در ماه دسامبر به طرفداران داد.

طرفداران زمان زیادی را منتظر شنیدن برنامه‌های استودیو بایوور برای مجموعه Dragon Age بوده‌اند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این انتظار به‌زودی به پایان می‌رسد؛ چرا که کیسی هادسون، مدیر کل بایوور به تازگی پست جدیدی را در این راستا در بلاگ رسمی استودیو ارسال کرده است.

این پست تازه باری دیگر به این موضوع اشاره می‌کند که مجموعه بازی‌های Dragon Age یک مجموعه «فوق‌العاده بااهمیت» برای بایوور به حساب می‌آید که این استودیو برای ادامه یافتن میراث آن هیجان‌زده است. این پیام همچنین طرفداران را تشویق می‌کند که منتظر شنیدن خبرهای جدیدی از مجموعه دراگون ایج در ماه آتی میلادی باشند که به وضوح به ماه دسامبر (آذر-دی) اشاره دارد.

هادسون به اینکه در کدام رویداد باید منتظر انتشار خبرهای تازه از مجموعه Dragon Age باشیم، اشاره‌ای نکرده است، اما با عنایت به اینکه در مراسم The Game Awards 2018 شاهد خبرهای جدیدی از بازی Anthem خواهیم بود، بعید نیست که جزئیاتی از این مجموعه محبوب منتشر شود و طرفداران را به وجد آورد.

اگر درباره مجموعه بازی‌های Dragon Age اطلاع ندارید باید بگوییم که این مجموعه با انتشار بازی Dragon Age: Origins در سال ۲۰۰۹ کار خود را آغاز کرد و پس از آن شاهد انتشار بازی Dragon Age II در سال ۲۰۱۱ و بازی Dragon Age: Inquisition در سال ۲۰۱۴ بودیم. از زمان پایان پشتیبانی بایوور از آخرین نسخه این مجموعه با بسته‌های الحاقی، نسخه جدیدی از آن منتشر نشده است و بر این اساس طرفداران بیش از سه سال است که منتظر شنیدن خبرهای جدیدی از این مجموعه هستند.

در حال حاضر، به غیر از این مورد که هادسون و مایک دارا، تهیه‌کننده اجرایی بایوور مدتی است که به این پروژه مخفی اشاره می‌کنند، هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست؛ بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم این استودیو نهایتا چه چیزی را برای طرفداران مجموعه Dragon Age تدارک دیده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده