نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸

اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Captain Marvel منتشر شد

کمپانی مارول استودیو به مناسبت ایام کریسمس اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون را منتشر کرد.

ماه گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد و در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تبلیغ تلویزیونی این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. این تبلیغ تلویزیونی که Born Free نام دارد، به نظر نمی‌رسد که حاوی تصویر جدیدی از فیلم Captain Marvel باشد و تنها برخی از صحنه‌ها کمی با نسخه تریلر فیلم تفاوت داشته باشد. این تریلر بیشتر ترکیبی از تصاویر دو تریلر اول این فیلم بوده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تبلیغ تلویزیونی، تصویر جدیدی نیز از فیلم Captain Marvel منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، هستیم که او در ایستگاه مترو حضور دارد که در واقع او به دنبال یک سرباز اسکرال هست که احتمالا خود را به شکل یک پیرزن در آورده است. کارول دانورز در ارتش استارفورس (Starforce) نژاد فضایی (Kree) با نام ورس (Vers) شناخته می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، جک شفر، مگ لفاوه و نیکول پرلمن به‌همراه فلک و بودن، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده