نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

دومین تریلر فیلم Captain Marvel منتشر شد

همانطور که پیش از این مارول وعده داده بود، بامداد امروز دومین تریلر فیلم Captain Marvel منتشر شده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در شهریور ماه  امسال، مارول استودیو اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کردحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. همانطور که روز گذشته مارول وعده داده بود، بامداد امروز دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel منتشر شد که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم است و بیشتر با داستان و اتفاقات منشا داستانی کارول دانورز با بازی بری لارسون آشنا می‌شویم. در این تریلر مشخص می‌شود که کارول دانورز گذشته خود را به یاد نمی‌آورد و فکر می‌کند که بخشی از نژاد و ارتش کری است و در بخش‌هایی از تریلر شاهد گذشته کارول از جمله سقوط هواپیمای او و مواجه شدن با یک اسکرال (Skrull) و همچنین ملاقات و همکاری او با نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، را شاهد هستیم و نمای بهتری از نژاد اسکرال و سیاره کری نیز در طول تریلر قابل مشاهده است. همچنین در بخش‌های پایانی تریلر قدرت و توانایی‌های کاپیتان مارول و مبارزات فضایی او نمایش داده می‌شود که احتمالا به اواخر فیلم جریان دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، جک شفر، مگ لفاوه و نیکول پرلمن به‌همراه فلک و بودن، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده