نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 بازی Battle Princess Madelyn مشخص شد

طرفداران بازی Battle Princess Madelyn در کمتر از دو هفته‌ی دیگر می‌توانند نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 بازی را روی پلتفرم خود تجربه کنند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Causal Bit Games که ساخت بازی Battle Princess Madelyn را در کارنامه‌اش دارد، تاریخ انتشار نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ این بازی را مشخص کرد.

انتشار نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ این بازی که دقیقا یک روز قبل از انتشار جهانی‌اش تاخیر خورده بود، حالا و با اعلامیه‌ی رسمی سازنده‌ی بازی مشخص شده که ساکنان آمریکای شمالی در هفته‌ی جاری میلادی می‌توانند بازی را روی نینتندو سوییچ یا پلی استیشن 4 خود تجربه کنند. این را هم بگویم که بازی فقط قبل از روز عرضه جهانی‌اش تاخیر نخورد و پس از آن هم در عرضه‌ی نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 آن تاخیر ایجاد شد.

ساکنان اروپا و استرالیا اما در تاریخ ۷ ژانویه سال ۲۰۱۹ (۱۷ دی) نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی را می‌توانند تهیه کنند؛ این درحالی است که تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی در این مناطق هنوز مشخص نیست! نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 بازی تمامی آپدیت‌هایی که برای نسخه‌های پی سی و ایکس باکس وان آن منتشر شده‌اند را یک‌جا همراه با خود خواهند داشت.

بازی Battle Princess Madelyn را همین الان می‌توانید روی ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) راهی آمریکای شمالی می‌شود و در تاریخ ۱۷ دی، در دسترس کاربران اروپایی / استرالیایی قرار خواهد گرفت. هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی در اروپا / استرالیا مشخص نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده