نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تصاویر و اطلاعاتی جدید از بازی Daymare 1998 منتشر شد

در کنار انتشار تصاویر جدید، مشخص شد که بازی Daymare 1998 در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ میلادی راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.

ساخت بازی Daymare 1998، اثر سوم‌شخص اکشن و ماجرایی-ترسناک استودیو Invader Studios مدت‌ها پیش تایید شد و تا به‌امروز هیچ خبری از آن نشده بود که بالاخره، سازندگان بازی سکوت خود را شکستند و در کنار انتشار یک‌سری تصویر جدید از محیط بازی، اطلاعاتی تازه از داستان و تاریخ عرضه‌اش منتشر کردند.

بازی داستان سه کاراکتر مختلف را در یک جهان پسا-آخرالزمانی پر از زامبی روایت می‌کند. این سه کاراکتر پیش از این اتفاقات، در یک محله‌ی آرام، در صلح و آرامش زندگی می‌کردند که اتفاقات نامشخص داستان بازی، سرنوشت آن‌ها را به‌یکدیگر گره می‌زند. سه کاراکتر بازی لیِو (Liev)، رِیون (Raven) و ساموئل (Samuel) نام دارند. لیو یک قاتل قراردادی، منطقی و باهوش است و قتل‌های سازمان H.A.D.E.S را انجام می‌دهد؛ ریون یک خلبان با گذشته‌ای تاریک است و ساموئل، یک رنجر جنگلی است که بیماری‌اش، برای او مشکلاتی مثل پارانویا و اضطراب ایجاد کرده است.

بازی در استودیو Invader Studios مراحل ساختش را پشت سر می‌گذارد و کمپانی Destructive Creations وظیفه‌ی انتشارش را برعهده گرفته است؛ این را هم بگویم که کمپانی Destructive Creations در یک‌سری از مسائل مثل ساخت انیمیشن‌ها و کات‌سین‌های بازی، به تیم Invader Studios کمک خواهد کرد.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نیست، اما اعلام شده که باید در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ میلادی منتظر عرضه شدنش برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی باشیم. در ادامه، توجه شما را به جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی جلب می‌کنم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده