نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

دو بازی Metroid و Dr. Mario به فروشگاه آنلاین نینتندو سوییچ اضافه شدند

هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌های SP دو بازی متروید و Dr. Mario را از فروشگاه آنلاین نینتندو سوییچ دریافت و تجربه کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در جریان عرضه‌ی بازی‌های کلاسیک خود روی فروشگاه آنلاینش، نسخه‌های SP دو بازی Metroid و Dr. Mario را در دسترس دارندگان نینتندو سوییچ قرار داده است. این روند را کمپانی نینتندو به‌تازگی آغاز کرده و هر ماه، سه بازی را که پیش‌تر برای NES عرضه شده بودند به نینتندو سوییچ می‌آورد که در ماه جاری می‌توانید بازی‌های Adventures of Lolo ،Ninja Gaiden ،Wario’s Woods و متروید و Dr. Mario را از طریق سرویس Nintendo Switch Online تجربه کنید.

نسخه‌ی SP بازی Dr. Mario به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر از قبل به لول ۲۰ برسید و نسخه‌ی SP بازی متروید، از همان ابتدا شما را با تمامی آپگریدهای موجود در بازی، راهی یکی از نبردهای حساسش می‌کند. پیش از این دو، بازی‌های The Legend of Zelda و Gradius راهی سرویس نینتندو سوییچ آنلاین شده بودند. این دو بازی هم مثل دیگر بازی‌های کلاسیک نینتندو که پسوند SP را یدک می‌کشند، با سرعت بخشیدن به ارتقاء دادن و آپگرید کردن بازیکنان، به آن‌ها کمک می‌کنند تا بتوانند زودتر مراحل مختلف بازی را رد کنند.

با خرید اشتراک‌های آنلاین نینتندو سوییچ که با طرح‌های یک ماهه و یک ساله، به‌ترتیب با قیمت‌های ۳.۹۹ دلار و ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار دارند، می‌توانید به محتویات آنلاین بازی‌های مختلف و همچنین بازی‌هایی که ماهیانه به سرویس آنلاین نینتندو اضافه می‌شوند دسترسی داشته باشید. بازی‌های کلاسیک NES را که راهی سرویس آنلاین نینتندو می‌شوند می‌توانید به‌صورت آنلاین و آفلاین با دوستان خود تجربه کنید. تا به امروز، بازی‌های Tennis ،Balloon Fight ،Super Mario Bros. 3 ،Yoshi ،Excitebike و Double Dragon که قبلا برای NES منتشر شده بودند، به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده