// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ انتشار بازی Beat Saber برای پلی استیشن VR مشخص شد

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Beat Saber که در سبک موسیقی و ریتمیک ساخته شده است برای هدست‌های پلی استیشن VR مشخص شد.

طی سال‌های اخیر با گسترش بازی‌های واقعیت مجازی شاهد چندین اثر قابل قبول بودیم که کاربران توانستند با آنها از قابلیت‌های جالب این تکنولوژی بهره‌مند شوند؛ از بازی‌های شبیه ساز «کار» گرفته تا سبک‌های مختلف شوتر و غیره که توانستند نام خودشان را در بین کاربران هدست‌های واقعیت مجازی جا بیندازند. در میان این آثار می‌توان به بازی Beat Saber اشاره کرد که از ترکیبی از سبک موسیقی و ریتمیک بهره‌مند است. بازی مذکور که از روز عرضه‌اش تنها به طور انحصاری برای هدست‌های پی سی در دسترس بود در خرداد ماه گذشته به طور رسمی برای PS VR معرفی شد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از تاریخ دقیق انتشار نسخه پلی استیشن VR این بازی رونمایی کردند.

به لطف مکانیزم‌های جالب Beat Saber، این بازی توانست در بین کاربران واقعیت مجازی از محبوبیت بالایی برخوردار شود. در این اثر، همانند بازی‌های هم‌سبک شما با ریتم موسیقی حرکات خود را در بازی اعمال می‌کنید، اما با این تفاوت که شما باید با توجه به جعبه‌هایی که از سمت راست و چپ به شما نزدیک می‌شوند عکس‌العمل نشان دهید و آنها را با شمشیر‌های نورانی خود از بین ببرید.

بازی مذکور با داشتن گیم پلی هیجان‌انگیز و همچنین موسیقی متن الکترونیک توانست نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. سازندگان پس از عرضه این بازی روی پی سی وعده داده بودند که در صورت موفقیت آن، Beat Saber را برای پلی‌استیشن 4 نیز پورت می‌کنند که هم اکنون شاهد عملی شدن وعده آنها هستیم. سازندگان همچنین خاطرنشان کردند که نسخه پلی استیشن 4 این بازی به همراه ویژگی‌های جدید همچون موسیقی‌های تازه و دیگر موارد به دست بازیکنان می‌رسد که با نزدیک شدن به تاریخ عرضه از جزئیات آنها رونمایی خواهند کرد.

بازی Beat Saber هم‌اکنون برای هدست‌های واقعیت مجازی پی سی یعنی Oculus Rift ،HTC Vive و Windows Mixed Reality در دسترس است و در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان ماه) برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های واقعیت مجازی موسیقی محور با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده