// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

امکان ادغام حساب‌های کاربری بازی Fortnite با تاخیر همراه شد

کمپانی اپیک گیمز اعلام کرده است که علاقه‌مندان به بازی Fortnite تا سال آینده قادر به ادغام حساب‌های کاربری خود نیستند.

بازی Fortnite این روز‌ها به چنان شهرت و محبوبیتی دست یافته است که بازیکنان سراسر جهان با هر سن و سالی از تجربه آن لذت می‌برند و به واسطه عواملی همچون اقدام سلبریتی‌ها به تجربه آن، به بیش از یک بازی ویدیویی و به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شده است. گستردگی پلتفرم‌های مقصد و در اختیار داشتن حساب‌های کاربری جدا‌گانه، باعث شده است که کمپانی Epic Games تصمیم به اضافه کردن امکان ادغام حساب‌های کاربری این بازی بگیرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور اعلام کرده است که این امکان با تاخیر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در مهر ماه بود که اعلام شد کمپانی اپیک گیمز در نظر دارد امکان ادغام حساب‌های کاربری را به بازی فورتنایت اضافه کند. حال با به پایان رسیدن ماه نوامبر، این کمپانی با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است که ارائه این امکان به «اوایل سال آینده» موکول شده است. کمپانی مذکور توضیح دقیقی در رابطه با عوامل موثر در این امر ارائه نداده است و تنها به نگرانی‌های این کمپانی در رابطه با ابعاد فنی این امکان به عنوان عامل تاخیر اشاره کرده است. در بخشی از پست کمپانی اپیک گیمز چنین آمده است:

ما تصمیم داریم پیش از ارائه امکان ادغام حساب‌های کاربری به افرادی که تصمیم دارند خرید‌های خود در دیگر حساب‌های کاربری را به حساب اصلی منتقل کنند، تمام جنبه‌های آن را آزمایش و نسبت به کارکرد درست آن اطمینان حاصل کنیم. با نزدیک شدن به زمان ارائه این امکان، اطلاعات جدیدی از آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین یک صفحه وب به منظور راهنمایی کاربران برای استفاده از این امکان در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Fortnite هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی، iOS و اندروید قابل تجربه است. ویژگی ادغام حساب‌های کاربری این امکان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که حساب‌های کاربری خود را به یک حساب کاربری یکپارچه تبدیل کنند. این امر موارد خریداری شده مانند آیتم‌های بخش Battle Royale، ارز درون بازی موسوم به V-Bucks و دسترسی پیش از موعد به بخش Save the World را شامل می‌شود.

در ماه سپتامبر امکان لینک کردن حساب‌های کاربری به یک حساب کاربری Epic در دسترس کاربران قرار گرفت. این امکان شامل پیشرفت و خرید‌های قبلی بازیکنان نمی‌شود و به واسطه آن میزان پیشرفت بازیکنان پس از لینک کردن حساب‌های کاربری و خرید‌هایی که بعد از این پروسه انجام می‌شوند، روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار می‌گیرند. روند انجام این امر کمی پیچیده است و لازم است که بازیکنان حساب کاربری اصلی خود را تعیین کنند.

کمپانی اپیک گیمز پیش از این دسترسی رایگان به بخش Save the World را به تاخیر انداخت و به سال ۲۰۱۹ موکول کرد. این بخش که به صورت PvE قابل تجربه است، هم‌اکنون به صورت دسترسی پیش از موعد و با خرید نسخه‌های مختلف بازی Fortnite در دسترس قرار می‌گیرد. در این بین چالش‌های هفته دهم آغاز شده‌اند و فصل هفتم بازی بزودی شروع می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده