// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

بازیکنان Fortnite از ماه نوامبر می‌توانند حساب های کاربری خود را ادغام کنند

پس از بیانیه‌ی ناگهانی سونی، استودیو اپیک گیمز اعلام کرده است که در ماه نوامبر، امکان ادغام حساب‌های کاربری بازی Fortnite روی پلتفرم‌های مختلف، فراهم می‌شود.

چندی پیش بود که کمپانی سونی به صورت ناگهانی اعلام کرد که ویژگی کراس پلی بازی Fortnite به صورت آزمایشی بین پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ راه‌اندازی شده است (در گذشته کاربران این سه پلتفرم نمی‌توانستند با کاربران PS4 بازی کنند). حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی فورتنایت، اعلام کرده است که در ماه نوامبر (آبان-آذر) ویژگی ادغام حساب کاربری به بازی اضافه می‌شود.

این ویژگی بیشتر مختص به اشخاصی است که بازی Fortnite را روی پلتفرم‌هایی مختلف تجربه می‌کردند. در گذشته اگر جزو دارندگان پلی‌استیشن 4 با یکی از دو پلتفرم Xbox One یا Nintendo Switch بودید، نمی‌توانستید از یک حساب کاربری مشترک استفاده کنید و اگر حساب کاربری پلی‌استیشن 4 به حساب کاربری اصلی‌تان در اپیک گیمز لینک شده بود، باید برای تجربه‌ی بازی روی سایر پلتفرم‌های ذکر شده یک حساب کاربری جدید می‌ساختید؛ از این رو مجبور بودید آیتم‌هایی را که خریداری کرده‌اید به صورت مجدد نیز خریداری کنید.

این خبر در حالی است که اپیک گیمز در ادامه اعلام کرده است که به‌زودی ویژگی‌ای برای متصل کردن و غیرفعال کردن حساب کاربری بازی از حساب کاربری اپیک گیمز بازیکنان به فورتنایت اضافه خواهد شد؛ به عنوان مثال می‌توانید حساب کاربری پلی‌استیشن 4 خود را از اپیک گیمز غیرفعال و به جای آن حساب کاربری نینتندو سوییچ فورتنایت خود را فعال کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده