// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

جزئيات آپدیت روز اول Super Smash Bros Ultimate مشخص شد

کمپانی نینتندو آپدیتی برای روز اول عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate در نظر گرفته است که برای بهبود بخش Replay در بازی اعمال خواهد شد.

کسانی که بازی Super Smash Bros. Ultimate را خریداری کرده‌اند باید بدانند که روز اول آپدیتی انتظار آنها را می‌کشد. کمپانی نینتندو (Nintendo) تایید کرد که کاربران در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه) برای تجربه این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ باید آپدیت روز اول را دریافت کنند. کارگردان این بازی یعنی ماساهیرو ساکورای در  مصاحبه‌ای با مجله هفتگی فامیتسو (Famitsu) اعلام کرد که برای استفاده از سیستم Replay این بازی آپدیتی در روز اول عرضه، منتشر می‌شود که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

ساکورای در حالی که به حجم این آپدیت اشاره نکرد گفت:

ما اولین آپدیت را در روز عرضه بازی منتشر می‌کنیم. برای کسانی که بازی را به طور دیجیتالی خریداری کرده‌اند نیازی به دانلود محتوا نیست اما کاربرانی که نسخه فیزیکی این اثر را در اختیار می‌گیرند باید پیش از تجربه بازی این محتوا را دانلود کنند. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد که از حذف شدن Replayهای خود جلوگیری کنند. به هر حال اگر گیم پلی خود را در قالب ویدیو ذخیره کنید می‌توانید برای همیشه آنها را نزد خود نگه دارید اما باید اشاره کنم که این کار فضای زیادی از دستگاه شما را اشغال می‌کند.

بازی Super Smash Bros. Ultimate اولین بازی از این سری مبارزه‌ای است که برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی تمامی کاراکتر‌ها و مراحل را از نسخه‌های قبلی این بازی در خود جای داده است. در آن سو حتی شاهد کاراکتر‌های جدید همچون کن، اینسینیرور و ایزابل هستیم.

سازندگان در هنگام توسعه بازی اعلام کردند که پنج کاراکتر را به واسطه بسته الحاقی تا سال ۲۰۱۹ به بازی اضافه می‌کنند که جزو محتوای Fighter Pass نیز محسوب می‌شود. علاوه بر آن گیاه گوشتخوار سری ماریو یعنی Piranha Plant نیز به عنوان کاراکتر دیگری به بازی اضافه می‌شود. کاربرانی که تا تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ماه) بازی Super Smash Bros Ultimate را در بخش My Nintendo خود ثبت کنند می‌توانند این قهرمان را به رایگان دریافت کنند.

همچنین چندی پیش مشخص شد که کمپانی نینتندو در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Super Smash Bros. Ultimate به بیش‌ترین میزان پیش خرید در میان نسخه‌های این مجموعه دست پیدا کرده است. برای کسب اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

بازی Super Smash Bros Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ماه به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده