نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

پرتاب هم‌زمان سه بمب هسته‌ای در بازی Fallout 76 احتمالا باعث کرش سرور می‌شود

پرتاب هم‌زمان سه بمب هسته‌ای در منطقه Fissure Sight بازی Fallout 76 احتمالا کرش سرور را به دنبال دارد.

بسیاری از بازیکنان می‌خواستند بدانند که اگر چندین بمب هسته‌ای به صورت هم‌زمان در بازی Fallout 76 شلیک شود، چه اتفاقی می‌افتد. بسیار خب، حالا ممکن است پاسخی برای این سوال داشته باشیم. بر اساس گزارش وب‌سایت پی‌سی گیمر، بازیکنانی که پیش از این یک بمب هسته‌ای در منطقه Fissure Sight پرتاب کردند و از این طریق نشان دادند که این کار به ظهور یک Scorchbeast Queen سطح بالا و برخی از لوت‌های پایان بازی منتهی می‌شود، تصمیم گرفتند که پا را کمی فراتر بگذارند. آن‌ها تصمیم به پرتاب هم‌زمان سه بمب هسته‌ای گرفتند. بر این اساس، هر بازیکن نقطه مشابهی را در نقشه هدف گرفت و بُمبی را شلیک کرد و این کار نهایتا باعث کرش سرور شد.

این سه انفجار بزرگ احتمالا بیش از توان پردازش سرور بوده است و از آنجایی که ارتباط همه آن‌ها یک دقیقه پس از پرتاب سه بمب هسته‌ای از سرور قطع شد، دست کم این چیزی است که آن‌ها به آن اعتقاد دارند. البته از لحاظ فنی ممکن است که قطع اتصال آن‌ها ربطی به انفجار هسته‌ای هم‌زمان نداشته باشد. بسیاری از بازیکنان گزارش داده‌اند که بارها در طول بازی با قطع اتصال از سرورها مواجه می‌شوند، بنابراین ممکن است که این حادثه به صورت تصادفی رخ داده باشد. امیدواریم که این تیم باری دیگر پرتاب همزمان سه بمب هسته‌ای را تکرار کند تا ببینیم این کار همواره باعث کرش سرور می‌شود یا این فقط تصادفی بوده است.

بازی Fallout 76 در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و کمپانی بتسدا برای مدت طولانی از بازی پشتیبانی خواهد کرد. البته با وجود پشتیبانی کمپانی بتسدا از کنسول نینتندو سوییچ، این کمپانی اعلام کرده است که امکان انتشار بازی Fallout 76 برای کنسول مذکور وجود ندارد. شما می‌توانید در ادامه ویدیو مربوط به پرتاب سه بمب هسته‌ای و کرش سرور را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده