نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

پیت هاینز از پشتیبانی بی‌پایان بتسدا از بازی Fallout 76 می‌گوید

پیت هاینز در جریان مصاحبه با وب‌سایت گیم‌اسپات گفت که کمپانی بتسدا تا ابد از بازی Fallout 76 پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهرا کمپانی بتسدا برای آینده بازی Fallout 76 برنامه‌هایی دارد و قصد ندارد که به این زودی‌ها به پشتیبانی از بازی پایان دهد. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پیت هاینز، معاون رئیس کمپانی بتسدا در مصاحبه‌‌ای با وب‌سایت گیم‌اسپات، درباره آینده بازی‌های چندنفره مجموعه Fallout صحبت‌هایی را ارائه کرده است. بازی Fallout 76 اولین بازی از مجموعه فال اوت است که به اتصال اینترنت نیاز دارد؛ بنابراین وب‌سایت گیم‌اسپات با طرح این سوال که «چه اتفاقی می‌افتد اگر روزی بتسدا تصمیم به خاموش کردن سرورهای بازی بگیرد؟» این مصاحبه را آغاز کرده است. هاینز با اشاره به بازی World of Warcraft پاسخ داد:

تا چه زمانی قرار است تا از بازی Fallout 76 پشتیبانی شود؟ تا ابد. نمی‌دانم غیر از این چه جوابی باید به سوال مطرح‌شده داد. این گونه نیست که کسی یک بازی بسازد و بگوید: «بسیار خب، اگر شانس بیاوریم، بازی ۱۰ سال دوام می‌آورد»؛ هیچ‌کس این‌طور فکر نمی‌کند. بازی World of Warcraft از چه زمانی تاکنون فعال بوده است؟ آیا پشتیبانی از این بازی تنها در یک سال به پایان می‌رسد؟ شک دارم این گونه باشد.

Fallout 76

علی‌رغم مواردی که در متن بالا به آن‌ها اشاره شد، پیت هاینز اظهار داشت با اینکه پشتیبانی از بازی Fallout 76 بی‌پایان است، اما اگر بازیکنان دست از تجربه بازی بردارند، کمپانی بتسدا ممکن است پشتیبانی از بازی را متوقف کند. با این حال، او اطمینان دارد که هیچ نشانه‌ای از کاهش تعداد بازیکنان وجود نخواهد داشت. هاینز در این‌باره گفت:

تا زمانی که بازیکنان به تجربه Fallout 76 بپردازند و شاهد کاهش تعداد بازیکنان نباشیم، از بازی پشتیبانی خواهیم کرد. هیچ نظری درباره اینکه سرورهای خصوصی تهیه کنیم یا اینکه در سال‌های آتی چه اتفاقی رخ می‌دهد، ندارم. شاید به جایی برسیم که دیگر اهمیت نداشته باشد، اما... فال‌اوت مجموعه‌ای عظیم با مسئولیتی بزرگ برای ما است و تعهد ما به آن تمام نشدنی خواهد بود و به طور مستمر ادامه پیدا می‌کند.

کمپانی بتسدا اخیرا زمان برگزاری آخرین بتا بازی Fallout 76 را اعلام کرد که یکی از آن‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ سه‌شنبه ۱۵ آبان برگزار شد و بتای دیگر از ساعت ۲۳:۳۰ امشب چهارشنبه، ۱۶ آبان آغاز می‌شود و تا ساعت ۴:۳۰ صبح روز بعد ادامه خواهد داشت. همچنین اخیرا شاهد باگی بودیم که باعث حذف فایل‌های نسخه کامپیوتری برخی از کاربران بازی Fallout 76 شد و کمپانی بتسدا را مجبور به تمدید بتای بازی کرد.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. با وجود پشتیانی کمپانی بتسدا از کنسول نینتندو سوییچ، این کمپانی اعلام کرده است که امکان انتشار بازی Fallout 76 برای کنسول مذکور وجود ندارد. کمپانی بتسدا همچنین به تازگی اطلاعات جدیدی از شخصی‌سازی کاراکترها در بازی Fallout 76 به اشتراک گذاشت و با انتشار یک تریلر لایو اکشن صبر برای انتشار بازی را بیش از پیش دشوار کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده