// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Blackmoor: Duberry's Quest؛ نجات پرنسس‌ها و نبرد با تاریکی

بازی موبایل Blackmoor: Duberry's Quest یک بازی ماجراجویی دو بعدی است که در جریان آن بازیکنان هدایت قهرمانی را به‌دست می‌گیرند که وظیفه‌اش نجات پرنسس است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی اکشن ساید اسکرولینگ رفته‌ایم. بازی‌ای که به‌واسطه‌ی مبارزات و المان‌های ماجراجویی‌اش سعی دارد داستان قابل قبولی را در دسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Blackmoor: Duberry's Quest، ساخته استودیو Mooff Games، یک بازی اکشن دو بعدی است که در جریان آن بازیکنان را وارد نبرد با تاریکی می‌کند. در بازی موبایل Blackmoor: Duberry's Quest بازیکنان هدایت قهرمانی را در دست می‌گیرند که باید جلوی لرد تاریکی بلک‌مور را بگیرند. این لرد به‌واسطه‌ی یک طلسم قصد دارد شکل اولیه‌ی خود را به‌دست بیاورد. حال شما باید مانع از انجام این کار شوید. برای فهمیدن مکان طلسم و نابودی آن باید چهار پرنسس را از محیط‌های متفاوت بازی آزاد کنید.

معرفی بازی موبایل Blackoor: Duberry

در جریان باس‌فایت‌های بازی باید از استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی استفاده کنید

با شروع بازی اندرود و آیفون Blackmoor: Duberry's Quest، بازیکنان باید کاراکتر خود را انتخاب کنند. بازی دارای قهرمان‌های پیش‌فرضی است، اما تنها دو قهرمان در ابتدای بازی در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. اگر می‌خواهید به سایر قهرمان‌ها دسترسی داشته باشید، باید پول جمع کنید و آن‌ها را بخرید. با انتخاب قهرمان‌تان، وارد جهان بلک‌مور می‌شوید؛ جایی که در نقشه‌ی اصلی مراحل متفاوتی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و با انجام‌شان، روند داستان را پیش خواهید برد. سیستم مبارزات و بازی کردن بدین شکل است که با شروع هر مرحله، از طریق آنالوگ مجازی سمت چپ صفحه نمایش باید کاراکتر خودتان را هدایت کنید و از طریق دکمه‌هایی که در سمت راست قرار داده شده است، می‌توانید بپرید یا به دشمنان ضربه وارد کنید. همچنین یک دکمه‌ی دیگر در بالا و سمت راست صفحه نمایش قرار داده شده است که مربوط به ضربه ویژه قهرمان شما است؛ زمانی که به‌دشمنان ضربه وارد می‌کنید و آن‌ها را از میان بر می‌دارید، نوار مربوط به این بخش پر می‌شود و سپس می‌توانید از آن استفاده کنید. از طرفی پس از کشتن دشمنان و پشت سر گذاشتن مراحل، پول و جواهرات کسب خواهید کرد که می‌توانید از آن‌ها برای خرید قهرمان‌های جدید یا سلاح‌های بهتر استفاده کنید. وجود المان‌های نقش‌آفرینی در کنار المان‌های ماجراجویی موردی است که بازی اندروید و آیفون Blackmoor: Duberry's Quest به یک اثر هیجان‌انگیز و سرگرم کننده تبدیل کرده است.

استفاده از سلاح‌ و لباس‌های جدید به شما کمک می‌کند که در نبردها مقاوم‌تر شوید و ضربات‌تان قدرتمندتر از قبل باشند

با پیشروی در بازی و کشتن دشمنان، سلاح‌ها، لباس و آیتم‌های مختلفی در دسترس‌ شما قرار داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها، قدرت کاراکترتان بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. جدا از دشمنان و طراحی منحصربه‌فردشان، در پایان هر مرحله یک باس فایت هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. باس‌های بازی موبایل Blackmoor: Duberry's Quest هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و شما را به چالش می‌کشند. موردی که در این بازی اهمیت بالایی دارد، استفاده به‌موقع از قابلیت‌ها و ویژگی‌های شخصیت بازی است. همچنین دفاع کردن ضربات، می‌تواند شما را در مواقع بحرانی نجات بدهد. در این میان اشاره کنم که خرید قهرمان جدید، بدین منظور نیست که ادامه‌ی بازی از طریق قهرمان خریداری شده انجام می‌شود، بلکه از ابتدا بازی را آغاز خواهید کرد. البته اضافه کنم که پیشروی شما با کاراکتر قبلی، ذخیره خواهد شد و هر موقع که خواستید، می‌توانید بین قهرمان‌های‌تان سوییچ کرده و از ادامه‌ی پیشروی‌های‌تان بازی را آغاز کنید.

معرفی بازی موبایل Blackoor: Duberry

در کنار تمامی موارد ذکر شده، بازی اندروید و آیفون Blackmoor: Duberry's Quest دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که این پرداخت‌ها برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته شده است که می‌خواهند در همان ابتدا هر هفت قهرمان را خریداری کنند و با خرید جان اضافه، اگر در طول انجام مراحل کشته شوید، می‌توانید خود را زنده کنید و مبارزه را ادامه دهید. جدا از ین مورد، در هر مرحله یک سری چک پوینت برای بازیکنان تعبیه شده است که با مردن در طول نبرد، به آخرین چک‌پوینت منتقل می‌شوند. در انتها بازی موبایل Blackmoor: Duberry's Quest با اینکه در مدت زمان کوتاهی به‌ اتمام می‌رسد، اما می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در زمینه گیم‌پلی و داستان در دسترس کاربران خود قرار بدهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Blackmoor: Duberrt's Quest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده