// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

سیستم برداشتن آیتم در حالت Blackout بازی COD: Black Ops 4، دستخوش تغییرات شد

در گذشته برای برداشتن آیتم‌ها در حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 باید دکمه‌ مورد نظر را نگه می‌داشتید که این ویژگی تغییر کرده است.

در جریان بتای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد که بازیکنان برای براداشتن آیتم‌های مختلف، باید دکمه‌ی مورد نظر (مربع در پلی استیشن 4 و X در ایکس باکس وان) را نگه دارند تا آیتم‌ها برداشته شوند یا به محتویات کیف کولی و Supply Dropها نگاه بیاندازند. در این میان عده‌ای اعلام نارضایتی کردند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده به بازخوردهای بازیکنان توجه کرد و این بخش را تغییر داده است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، گزینه‌ی جدیدی اضافه شده است که کاربران می‌توانند این حالت را تغییر دهند. از این رو نیازی نیست دکمه‌ی برداشتن آیتم را نگه دارید و تنها با فشردن دکمه‌ی مربع یا X می‌توانید کارهای ذکر شده را انجام دهید.

دیوید وندرهار، طراح بازی استودیو تری آرک (Treyarch)، در حساب کاربری توییتر خود تصویری را منتشر کرده است که با توجه به این تصویر، شاهد دو گزینه‌ی متفاوت هستیم. اولین گزینه مختص به آن دسته از بازیکنانی است که با سیستم نگه داشتن دکمه و برداشتن آیتم مشکلی نداشتند؛ اما گزینه‌ی دوم برای کاربرانی است که از این سیستم اعلام نارضایتی کرده بودند. همچنین وندرهار در توییت خود نوشته است که با فعال کردن گزینه‌ی دوم، قادر به ریلود کردن اسلحه و نگاه کردن لوت‌های بازی (Supply Dropها و کوله پشتی سایر بازیکنان) به صورت همزمان، نخواهید بود.

Black Ops 4

در جریان حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4، بازیکنان در یک نقشه‌ی وسیعی قرار خواهند گرفت و برای اول شدن، با یکدیگر می‌جنگند. همچنین در این حالت بتل رویال، شاهد زامبی‌هایی هستیم که تنوع خاصی را به Blackout بخشیده‌اند. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده