نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

نسخه‌های مختلف بازی Ride 3 معرفی شد؛ انتشار تریلر تازه‌ بازی با محوریت گزینه‌های شخصی‌سازی

استودیو مایل‌استون با انتشار تریلر جدیدی به نمایش گزینه‌های شخصی‌سازی بازی Ride 3 پرداخت و نسخه‌های مختلف این بازی موتورسواری را معرفی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو مایل استون تریلر جدیدی را از بازی موتورسواری Ride 3 منتشر کرده است که گزینه‌های شخصی‌سازی بسیاری که بازیکنان می‌توانند در بازی از آن‌ها استفاده کنند، به نمایش در می‌آورد. بازیکنان در این بازی شاهد بیش از ۵۰۰ قطعه مکانیکی و تزئینی خواهند بود که می‌توانند از آن‌ها برای تغییر موتورها استفاده کنند.

استودیو مایل‌استون در کنار انتشار این تریلر به معرفی نسخه‌های ویژه بازی Ride 3 پرداخته است که به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. نسخه استاندارد بازی Ride 3 که به صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر می‌شود، تنها شامل بازی پایه است. نسخه Special Edition بازی که به صورت فیزیکی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، شامل بازی پایه، سیزن پَس و استیل بوک انحصاری Ducati Panigale V4 خواهد بود. نسخه Gold Edition نیز که تنها به صورت دیجیتالی قابل تهیه است، شامل سیزن پس، بسته موتورهای اسپورت (محتوی چهار موتور، ده رویداد و سه تروفی/اچیومنت)، بسته BMW R 1200 GS (محتوی موتوری با همین نام، پنج رویداد و سه تروفی/اچیومنت) و افزاینده‌های اعتبارات درون بازی (Credits Multipliers) که اعتبارات کسب شده پس از هر رویداد را در هر حالتی از بازی دو برابر می‌کند، است.

پیش خرید دیجیتالی بازی Ride 3 از حالا امکان‌پذیر است و به کسانی که نسخه Gold Edition بازی را پیش‌خرید می‌کنند، در کنار مواردی که در بالا به آن اشاره شد، یک تم متحرک جدید (تنها در PS4) و سه روز دسترسی زودتر به بازی تعلق می‌گیرد. استودیو مایل‌استون ماه گذشته از تاخیر بازی Ride 3 خبر داد و اظهار داشت که برای پولیش بیشتر و رفع باگ‌های بازی به زمان بیشتری نیاز دارد و این اثر در تاریخ نهم آذر ماه برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده